تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

یخچال از مهم ترین لوازم خانگی می باشد که امروزه بیشترین استفاده را در منازل دارد. این دستگاه بی نظیر دارای قابلیت هایی است که به کمک آن می توانید از انواع مواد غذایی برای مدت طولانی نگهداری کنید. یخچال برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی محیطی سرد را برای آن ها ایجاد می کند. شرکت های مختلف لوازم خانگی در جهان به علت محبوبیت این دستگاه در میان مردم به ساخت یخچال پرداخته اند که یکی از معتبرترین ها در بازار یخچال الکترولوکس است. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا دیواره داخلی یخچال الکترولوکس برفک می زند؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. مشکل برفک زدن دیواره داخلی یخچال الکترولوکس
  2. علت برفک زدن دیواره داخلی یخچال الکترولوکس؛ خرابی لاستیک دور درب
  3. علت برفک زدن دیواره داخلی یخچال الکترولوکس؛ گرفتگی در فاضلاب

*****
محتوای نحوه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی در سایت پایگاه خبری و تحلیلی صدای لنجان بخوانید.
******************

مشکل برفک زدن دیواره داخلی یخچال الکترولوکس

همانطور که اشاره کردیم یخچال الکترولوکس یکی از یخچال های بسیار با کیفیت بازار است. این برند سوئدی از زمان شروع کار خود تا به حال توانسته توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کند. البته باید توجه کنید که کیفیت خوب این دستگاه و قطعات آن به هیچ عنوان تضمین کننده خراب نشدن آن نیست. یخچال الکترولوکس نیز ممکن است به دلایلی دچار مشکلاتی شود که یکی از این مشکلات برفک زدن دیواره داخلی آن است. در زمان بروز این مشکل دیواره داخلی یخچال به صورت مداوم یخ می زند. اما چرا دیواره داخلی یخچال الکترولوکس برفک می زند؟ مهم ترین دلایل این مشکل خرابی لاستیک دور درب و مشکل در فاضلاب  یخچال می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر در اینباره خواهیم پرداخت.

علت برفک زدن دیواره داخلی یخچال الکترولوکس؛ خرابی لاستیک دور درب

اگر لاستیک دور درب دچار خرابی شوددیواره داخلی یخچال الکترولوکس برفک می زند. همانطور که می دانید سرمایش در یخچال از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و هدر رفتن این سرمایش باعث مشکلات زیادی در یخچال می شود. بنابراین یخچال الکترولوکس دارای یک لاستیک دور درب است که وظیفه جلوگیری از هدر رفتن سرمایش دستگاه را به عهده دارد. در صورتی که این لاستیک که دارای خاصیت مغناطیسی نیز می باشد، دچار خرابی شود مشکلاتی برای یخچال ایجاد می شود که یکی از مهم ترین آن ها برفک زدن دیواره داخلی است. برای برطرف کردن این مشکل باید سریعا نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایید.

چرا دیواره داخلی یخچال الکترولوکس برفک می زند؟

علت برفک زدن دیواره داخلی یخچال الکترولوکس؛ گرفتگی در فاضلاب

اگر فاضلاب گرفته باشد دیواره داخلی یخچال الکترولوکس برفک می زند. یکی از ویژگی های بی نظیر یخچال های جدید الکترولوکس قابلیت برفک زدایی اتوماتیک و یا سیستم دیفراست است. این سیستم هوشمند به محض برفک زدن یخچال شروع به آب کردن این برفک ها می کند. آب حاصل از بین رفتن این برفک ها نیز از طریق فاضلاب یخچال از آن خارج می شود. فاضلاب یخچال یک لوله ناودانی شکل است که در صورت گرفتگی مشکلاتی را برای یخچال ایجاد می کند که یکی از این مشکلات برفک زدن دیواره داخلی دستگاه است. برای برطرف کردن این مشکل باید با یک میله بافتنی راه فاضلاب را باز نمایید و در صورت یخ زدن مسیر فاضلاب با یک کتری آب جوش یخ ها را پاک کنید.

 

  • ۰۰/۱۱/۰۷
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی