تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

امروزه استفاده از ماشین لباسشویی برای شست‌وشوی لباس‌ها به عنوان امری تقریباً بدیهی تبدیل شده است و این دستگاه را می‌توان در زمره‌ی لوازم لاینفک هر آشپزخانه‌ای به شمار آورد. استفاده از ماشین لباسشویی نه تنها باعث می‌شود تا کار شست‌وشوی لباس‌ها با سهولت بیشتری صورت پذیرد، بلکه باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در انرژی، آب و زمان می‌گردد. در واقع می‌توان گفت استفاده از ماشین لباسشویی جهت شستن لباس‌ها تا به جایی تبدیل به عادت شده که کمتر کسی در صورت خراب شدن ماشین لباسشویی خود، به فکر تعمیر آن نیفتد و عمل شستن لباس‌ها را به صورت دستی انجام دهد. این در حالی است که ماشین لباسشویی‌ها، به خصوص ماشین لباسشویی‌های جدید، دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که تعمیر آن‌ها نیاز به داشتن تخصص و تبحر ویژه است و هر گونه اقدام از سوی افراد فاقد تخصص جهت تعمیر این دستگاه‌ها ممکن است هم باعث صدمه دیدن بیشتر دستگاه شود و هم سلامت جانی افراد را به خطر اندازد. از همین روست که همواره توصیه می‌شود تا تعمیرات ماشین‌های لباسشویی معیوب را به نمایندگی تعمیرات این دستگاه‌ها سپرد تا از تعمیر صحیح و بهینه‌ی آن اطمینان حاصل شود.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک

شرکت آرچلیک از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی است که بسیاری از لوازم خانگی در سراسر دنیا را تأمین می‌کند. لوازم خانگی تولید شده در کارخانه‌های این شرکت ترکیه‌ای در ایران نیز از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و بخش نسبتاً بزرگی از بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص داده اند. از جمله مزایای استفاده از محصولات آرچلیک در ایران وجود نمایندگی تعمیرات آن‌ها، از جمله لباسشویی‌های این شرکت، است. نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک تخصصی‌ترین خدمات تعمیر لباسشویی‌های آرچلیک را در اختیار کاربران محترم این دستگاه‌ها قرار می‌دهد و در کنار این خدمات تخصصی مزایای دیگری را نیز جهت جلب رضایت و اعتماد مراجعان محترم خود در نظر گرفته است. تنها یک تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک کافی است تا بتوان از تمامی این مزایا بهره‌مند شد و دستگاه معیوب خود را به بهترین نحو ممکن تعمیر نمود.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال.جی

شرکت ال.جی شرکتی است که می‌توان ادعا کرد معدود افرادی هستند که نام آن را هرگز نشنیده باشند یا به هر نحوی با آن آشنایی نداشته باشند. شرکت ال.جی بازار بسیار بزرگی در حوزه‌ی لوازم خانگی ایران را در اختیار دارد و بسیاری از افراد در صورتیکه تصمیم به خرید یکی از انواع لوازم خانگی را داشته باشند، بدون تردید محصولات این شرکت را انتخاب می‌کنند. وجود نمایندگی تعمیرات ال.جی نیز از جمله نکات مثبتی است که کاربران را به خرید محصولات این شرکت تشویق می‌کند. به هر صورت محصولات ال.جی نیز همانند سایر لوازم انواع لوازم خانگی در معرض بروز انواع مشکلات هستند و در صورت وجود نمایندگی تعمیرات این دستگاه‌ها، خریداران مطمئن خواهند بود که دستگاه‌شان توسط متخصصین تعمیرکاران تعمیر خواهد شد و مشکلات مضاعفی برای آن پیش نخواهد آمد.

 

نمایندگی تعمیرات آریستون

نمایندگی تعمیرات آریستون کادری از متخصصان دوره دیده برای تعمیر محصولات آریستون را در اختیار دارد که با کمک آن‌ها می‌تواند تعمیرات تمامی محصولات آریستون، از جمله لباسشویی آریستون، را به کاربران محترم ارائه دهد. این متخصصان با گذراندن دوره‌های ویژه‌ی عیب‌یابی و تعمیر محصولات آریستون می‌توانند بسیار بهتر از دیگر تعمیرکاران به رفع اشکالات پیش آمده برای این محصولات بپردازند. در این میان داشتن چنین تخصصی برای لباسشویی‌های آریستون که به طور کلی دستگاه‌های پیچیده‌تری هستند، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد. این مرکز تعرفه‌های خود را بر اساس نرخ‌های تعیین شده از جانب نهادهای معتبر تعریف کرده است و هیچ گونه وجهی مازاد بر این نرخ‌ها از مشتریان خود دریافت نخواهد کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

بوش برندی است که این روزها در زمینه‌ی بسیاری از لوازم خانگی حرف اول را در بازار می‌زند. محصولات بوش از چنان حسن شهرت و محبوبیتی بین ایرانیان برخوردار هستند که اغلب ترجیح می‌دهند، مبلغ نسبتاً زیاد آن را نادیده گرفته و با توجه به دوام بالای این محصولات، لوازم خانگی بوش را خریداری کنند. با توجه به این که اغلب محصولات بوش از جمله لباسشویی‌های آن دارای نمایندگی مجاز تعمیرات هستند، نظر مساعد کاربران نسبت به این برند بیشتر نیز می‌شود. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش با در اختیار داشتن متخصصان تعمیرات این دستگاه‌ها با کیفیت‌ترین خدمات تعمیر این دستگاه‌ها را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد. این مرکز خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش علاوه بر این متخصصان خود را در کمتر از یک ساعت پس از تماس مشتریان خود به محل سکونت آنان اعزام خواهند کرد تا تمامی مراحل کار تعمیر دستگاه در محل صورت پذیرد و نیازی به جا به جا نمودن دستگاه نباشد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آ.ا.گ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آ.ا.گ نیز تمامی مزایای ذکر شده برای نمایندگی دیگر برندها را دارد. این مرکز خدمات خود را با بهترین کیفیت، بیشترین سرعت و حداقل هزینه‌ها در اختیار مراجعان خود قرار می‌دهد. کارشناسان این مرکز پس از تماس هر یک از مراجعان تلاش خواهند کرد تا با ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم کمک کنند تا مشکل پیش آمده در منزل توسط فرد برطرف شود. در صورت برطرف نشدن مشکل پیش آمده این مرکز در کمتر از یک ساعت متخصص مربوط به تعمیر لباسشویی آ.ا.گ را به محل سکونت مراجع محترم اعزام خواهد نمود. این مرکز علاوه بر این خدمات ارائه شده توسط متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند.

 

 

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر لباسشویی‌ها از جمله اجزای لاینفک اکثر منازل به شمار می‌آیند. این دستگاه‌ها در انواع مختلف با کارکردهای مختلف، از استفاده برای شست‌وشوی البسه در منازل تا شستن لباس‌های متعدد در اماکنی مانند بیمارستان‌ها طراحی شده‌اند و روز به روز نیز فناوری به کار گرفته شده در آن‌ها پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. دیگر کمتر خانه‌ای است که در آن برای شستن لباس‌ها از لباسشویی استفاده نشود و این عمل با استفاده از روش‌های سنتی انجام پذیرد. اساساً شستن لباس‌ها با دست نه تنها کاری بسیار سخت و طاقت‌فرساست بلکه حاصل آن نیز با نتیجه‌ی شست‌وشوی لباس‌ها با ماشین لباسشویی قابل قیاس نبوده و به مراتب و به وضوح از آن پایین‌تر است. به همین دلیل است که کمتر کاربری است که در صورت خراب شدن ماشین لباسشویی خود، دچار احساس ناخوشایندی نشود و به دنبال برطرف کردن هر چه  سریع‌تر مشکل پیش آمده برنیاید.

اما نکته‌ای که در این میان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و قابل توجه است، این است که اقدام شخصی برای تعمیر ماشین لباسشویی و یا قرار دادن آن در اختیار تعمیرکاران غیرمجاز ممکن است نه تنها مشکل پیش آمده برای دستگاه را برطرف نسازد، بلکه باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری نیز برای آن شود. این در حالی است که خوشبختانه نمایندگی تعمیرات لباسشویی برای اکثر برندها در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد تا بتوانند با مراجعه به آن‌ از خدمات تخصصی تعمیر دستگاه خود اطمینان حاصل نمایند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود

لباسشویی‌های کنوود از جمله لوازم خانگی پرطرفداری هستند که در بسیاری از منازل ایرانی وجود دارند. این لباسشویی‌ها به سبب داشتن ویژگی‌هایی مانند امکان تزریق دو جهته‌ی آب برای شست‌وشوی بهینه‌ی لباس‌ها، سیستم هوشمند اقتصادی، برنامه‌ی شست‌وشوی شبانه‌ی کم‌صدا و برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی، مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته‌اند و بازار تقریباً گسترده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. نمایندگی تعمیرات کنوود به سبب همین استقبال گسترده تصمیم به تأسیس شعب مختلفی نموده است تا کاربران این برند بتوانند به تعمیرات تخصصی این دستگاه دسترسی داشته باشند و از مزایای ویژه‌ای که این مراکز برای مراجعان خود در نظر گرفته‌اند بهره‌ببرند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی

نمایندگی تعمیرات کندی با در اختیار داشتن پرسنلی که دوره‌های ویژه‌ی تعمیرات محصولات این برند را سپری کرده‌اند، آماده است تا بهترین خدمات تعمیرات این دستگاه‌ها را با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران محترم این برند از ماشین‌های لباسشویی قرار دهد. کارشناسانی که در نمایندگی تعمیرات کندی مستقر هستند، پس از تماس هر یک از مراجعان تلاش خواهند کرد تا او را برای برطرف نمودن مشکل پیش آمده در عملکرد دستگاه راهنمایی کنند. در صورت برطرف نشدن مشکل این مرکز متخصصان خود را به محل سکونت مراجعان اعزام خواهد کرد تا کار تعمیر دستگاه در همان مکان و تحت نظارت مالک آن صورت پذیرد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت

لباسشویی‌های ایندزیت از جمله ماشین لباسشویی‌هایی هستند که در طراحی آن‌ها از بروزترین فناوری‌ها استفاده شده است و این امر تا حد بسیاری هزینه‌ها مرتبط با شست‌وشوی لباس با استفاده از این دستگاه‌ها را کاهش داده. رتبه‌ی مصرف انرژی لباسشویی‌های ایندزیت عموماً بالاتر از رده‌ی A است و همین امر صرفه‌جویی در آب، انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت. اگرچه محصولات ایندزیت کیفیت ساخت بالایی دارند، با این وجود ممکن است به هر علتی مانند استفاده‌ی نادرست یا استهلاک دچار آسیب و اختلال شوند. در چنین مواقعی بهترین اقدام ممکن مراجعه به نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت و برخوردار شدن از خدمات تخصصی ارائه شده از سوی متخصصان این مرکز است. از جمله مهمترین مزایای استفاده از خدمات این مرکز، گذشته از ارائه‌ی خدمات تخصصی، شفاف‌سازی هزینه‌ها و تعریف آن‌ها با توجه به تعرفه‌های نهادهای معتبر نظارتی و همچنین دقت و سرعت عمل در انجام کارهای مرتبط با تعمیر لباسشویی‌های ایندزیت است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی  زیمنس

شرکت زیمنس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلمانی است که علاوه بر تولید انواع لوازم خانگی به فعالیت در بسیاری از صنایع کلان مانند تولید انواع تجهیزات مخابراتی و برقی و ... نیز فعالیت دارد. شرکت زیمنس از جمله شرکت‌های بسیار معتبر و شناخته شده در سراسر جهان از جمله ایران است و بسیاری از ایرانیان به هنگام انتخاب یک لباسشویی جدید محصولات این شرکت را انتخاب می‌کنند. کیفیت ساخت بالا و دوام و عمرمفید زیاد محصولات زیمنس از جمله مهمترین دلایل استقبال کاربران از لباسشویی‌های این شرکت است. نمایندگی تعمیرات زیمنس نیز در راستای ارائه‌ی خدمات تخصصی به کاربران این محصولات مجموعه‌ای از متخصصان تعمیر دستگاه‌های تولید شده در شرکت زیمنس را در اختیار گرفته تا بتواند تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر این دستگاه‌ها را در اختیار آنان قرار دهد. نمایندگی تعمیرات زیمنس ارائه‌ی تمامی خدمات تعمیر دستگاه‌های زیمنس را در محل سکونت مراجعان خود انجام خواهد داد، تا نه تنها نیازی به جابه‌جا کردن دستگاه برای تعمیر آن وجود نداشته باشد، بلکه کاربر خود از نزدیک ناظر بر اقدامات صورت گرفته از جانب متخصصان این مرکز باشد و از کیفیت کار آنان اطمینان حاصل نماید.

نکته‌ی قابل توجه این است که نمایندگی تعمیرات هر چهار محصول کنوود، کندی، ایندزیت و زیمنس، خدمات تعمیر ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه به صورت رسمی ضمانت می‌کنند و در صورتیکه در طول دوره‌ی ضمانت همان مشکل قبلی برای این دستگاه‌ها پیش آید، این نمایندگی‌ها مجدداً خدمات تعمیر آن‌ها را این بار به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

 

 

 

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

 

 

بهتر است هر زمان که ماشین لباسشویی‌تان با مشکلی مواجه شد آن را جهت تعمیر به دست فردی غیرمتخصص نسپارید، بلکه با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید تا متخصص ماشین لباسشویی‌تان جهت تعمیر لباسشویی اقدام کند. متخصص با کلیت ماشین لباسشویی شما آشناست و خیلی سریع و به صورت دقیق می‌تواند تشخیص دهد که علت مشکل به وجود آمده چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف نمود.

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در صورت دریافت تماس شما متخصص ماشین لباسشویی‌تان را به منزل‌تان اعزام کرده تا تعمیر لباسشویی در محل و در برابر چشمان شما انجام شود.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ

کلیه‌ی محصولات کمپانی بزرگ و باسابقه‌ی بلومبرگ در ایران به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از فروش خوبی برخوردار هستند. ماشین‌های لباسشویی این برند نیز توانسته‌اند با رقابت با لباسشویی‌های برندهای بزرگ جهان فروش خوبی داشته باشند و در منزل جمعیت نسبتاً زیادی از ایرانیان مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما یکی از مصرف کنندگان لباسشویی‌های بلومبرگ هستید این خبر را برای‌تان داریم که در صورتی که مشکلی در لباسشویی بلومبرگ شما به وجود آمد می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی

برند بزرگ هیتاچی نیز یکی از تولیدکنندگان لباسشویی است که لباسشویی‌های آن نیز در ایران عرضه می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های لباسشویی‌های هیتاچی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        سیستم تمیز شوندگی خودکار

·        برنامه‌های شستشوی متعدد

·        مجهز به حسگر سه بعدی کنترل شستشو

·        سیستم پیشرفته‌ی خود تعمیر خودکار

·        سنسور وزن کشی لباس

·        و ...

در صورتی که از یکی از لباسشویی‌های بسیار عالی هیتاچی استفاده می‌کنید و این محصول به تازگی با مشکل مواجه شده با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر

آی.پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی، تعمیرگاه مجاز لباسشویی فریجیدر است. در صورتی که از لباسشویی فریجیدر استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت سرویس و تعمیر لباسشویی فریجیدر روی متخصصین مجموعه‌ی آی.پی حساب کنید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک

همچون موارد بالا، اگر از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک هستید نیز می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید. یک سری مشکل هستند که در ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک بیش از سایر مشکلات بروز می‌کنند. از این مشکلات رایج می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        روشن نشدن لباسشویی

·        خرابی درب لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب لباسشویی

·        گرم نشدن آب

·        خاموش شدن ناگهانی لباسشویی

·        صدا و یا لرزش غیر عادی

·        و ...

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس

الکترولوکس در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و جهان است. کمپانی‌های بزرگی مانند بیم، فرییدر، آاگ، زانوسی و وستینگهاوس در طی سال‌های مختلف توسط الکترولوکس خریداری شده‌اند و در حال حاضر در زمره‌ی زیرمجموعه‌های الکترولوکس به حساب می‌آیند.

فارغ از این موارد، لباسشویی‌های الکترولوکس نیز در حال حاضر  جزو موارد پرفروش بازار ایران هستند و احتمالاً درصدی از مطالعه کنندگان این متن از جمله مصرف کنندگان لباسشویی‌های الکترولوکس هستند. در صورتی که شما یکی از این مصرف کنندگان هستید، برای سرویس و تعمیر لباسشویی الکترولوکس خود می‌توانید با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس تماس بگیرید.

 

سخن آخر

در صورتی که با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که وسیله‌تان توسط متخصص دوره دیده و مجرب تعمیر شود. همچنین لباسشویی شما پس از تعمیر از گارانتی یک ساله برخوردار خواهد شد. این نکته نیز قابل ذکر است که کلیه‌ی متخصصین ما موظف هستند که تا جای امکان موجب کاهش هزینه‌های شما شوند. بنابراین تا جای امکان سعی بر آن خواهد بود که از قطعات اصلی خود دستگاه استفاده شود و برای تعویض قطعات اقدام نگردد، اما در صورت لزوم و ضرورت برای تعویض قطعات حتماً از قطعاتی با کیفیت و اورجینال استفاده خواهد شد.

در آخر گفتنی است که لباسشویی شما تماماً در منزل  و در برابر چشمان‌تان مورد تعمیر واقع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

لباسشویی در حال حاضر یکی از لوازم ضروری منزل به حساب می‌آید و کمتر منزلی در دنیای مدرن می‌توان پیدا کرد که از ماشین لباسشویی استفاده نکند. بنا بر همین مسئله، در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی و عدم امکان برای استفاده از آن، ممکن است فعالیت‌های روزانه‌ی منازل مختل شوند و برنامه‌های خانواده‌ها بر هم ریزند، لذا ضروری است که با بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی خیلی سریع جهت رفع مشکل اقدام شود تا مانعی برای استفاده از ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد. آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آماده است تا هر زمان که مشکلی در ماشین لباسشویی‌تان به وجود آمد با آن تماس بگیرید تا متخصص ماشین لباسشویی شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی در محل اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا از همان زمان تأسیس تا کنون توانسته در ایران از محبوبیتی قابل قبول برخوردار شود و محصولات‌اش را به منزل بسیاری از ایرانیان ارسال کند. لباسشویی‌های اسنوا نیز مشمول همین قاعده هستند و در سطح بازار فروش قابل قبولی دارند. اما آن‌ها نیز مانند سایر لباسشویی‌ها گاه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. در صورتی که از ماشین لباسشویی اسنوا استفاده می‌کنید و این محصول اسنوا با مشکل مواجه شده می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس بگیرید تا متخصص لباسشویی‌های اسنوا با حضور در منزل‌تان اقدام به تعمیر لباسشویی اسنوای شما کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر

حایر دیگر برند ایرانی است که لباسشویی‌های‌اش در سطح کشور توانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند و به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. مصرف کنندگان لباسشویی‌های حایر نیز می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی‌شان با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر تماس بگیرند.

به خاطر داشته باشید که در صورت تعمیر لباسشویی حایر شما توسط متخصصین آی.پی امداد، گارانتی 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد. اعطای گارانتی یک ساله نشان از آن دارد که آی.پی امداد کاملاً به کار متخصصین خود اعتماد دارد، چرا که هر یک از آن‌ها متخصصینی دوره دیده و مجرب هستند و تخصص‌شان تعمیر لباسشویی هر برند خاص است.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش

سومین برند ایرانی که لباسشویی‌های آن نیز در کشور همگام با لباسشویی‌های اسنوا و حایر مورد استفاده قرار می‌گیرند و توانسته‌اند در میان این همه محصول خارجیِ مربوط به برندهای بزرگ دنیا به منزل ایرانیان راه یابند، آزمایش است. از مهم‌ترین ویژگی‌های لباسشویی‌های آزمایش می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        برنامه‌های شستشوی متعدد

·        موتور اینورتر

·        قفل کودک چندگانه

·        گرید انرژی A و بالاتر

·        سیستم ضد چروک

·        شستشوی تأخیری

·        دیگ الماسه از جنس استیل

·        سیستم عیب یاب هوشمند

·        و ...

 

با این حال، ممکن است در این ماشین‌‌های لباسشویی نیز ایرادهایی بروز کند. چنان‌چه در لباسشویی آزمایش شما مشکل به وجود آمد می‌توانید تلفن را بردارید و با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

یکی از برندهای خارجی محبوب در ایران دوو است و در همین راستا ماشین‌های لباسشویی دوو نیز به خوبی در ایران فروش می‌روند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو ممکن است برخی از شما به عنوان خوانندگان این مطلب از ماشین لباسشویی دوو در منزل استفاده کنید. در صورتی که این گونه است این خبر را برای شما داریم که آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو نیز هست و در صورتی که مشکلی در ماشین لباسشویی دووی شما به وجود آمد می‌توانید با آی.پی امداد تماس بگیرید.

عمده‌ترین مشکلاتی که ممکن است در ماشین‌های لباسشویی دوو به وجود آیند عبارت اند از:

·        روشن نشدن ماشین لباسشویی

·        خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی دوو

·        خرابی درب ماشین لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب

·        گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

·        صدا و یا لرزش بیش از اندازه

·        و ...

 

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی

با تماس با آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی:

·        متخصص خیلی سریع و بدن اتلاف وقت به منزل اعزام خواهد شد و در کمتر از یک ساعت پس از تماس در منزل حاضر خواهد بود.

·        تعمیر لباسشویی در برابر چشمان شما و تماماً در منزل انجام خواهد شد.

·        در صورتی که نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، حتماً از قطعات نو و اورجینال به همراه ضمانت استفاده خواهد شد.

·        وسیله‌ی تعمیر شده از ضمانت 3 تا 12 ماهه برخوردار خواهد شد.

 

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

لباسشویی از آن جمله محصولاتی است که در حال حاضر در منزل بسیاری از ایرانیان وجود دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز در زمره‌ی مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی هستید، آن چه که در ادامه می‌آید را در راستای تعمیر لباسشویی مطالعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ همچون سایر محصولات این کمپانی کره‌ای از فروش خوبی در ایران برخوردار هستند و تعداد بسیاری از هموطنان‌مان از آن‌ها استفاده می‌کند. وجود کیفیت بالای ساخت، امکانات مناسب، مصرف انرژی پایین و همچنین زیبایی قابل قبول در این محصولات را می‌توان از جمله علل فروش بالای ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در ایران دانست. اما با این حال نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که در صورت عدم استفاده‌ی صحیح از ماشین لباسشویی و یا برخی موارد دیگر ممکن است یک سری مشکل در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ به وجود آیند و نیاز به مراجعه به نمایندگی را سبب شوند.

اگر از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ در منزل استفاده می‌کنید این خبر خوب را برای شما داریم که در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی سامسونگ‌تان می‌توانید با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. در ادامه در مورد تعمیر لباسشویی سامسونگ و مزایای تماس با نمایندگی بیش‌تر صحبت خواهد شد، اما ابتدا اجازه دهید مروری بر برخی ویژگی‌های کلی ماشین‌های لباسشویی سامسونگ داشته باشیم.

 

ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی سامسونگ

چند ویژگی هستند که در اکثر قریب به اتفاق لباسشویی‌های جدید سامسونگ وجود دارند. یکی از آن‌ها سیستم حباب ساز است. سیستم حباب ساز یا EcoBubble با ترکیب آب و مواد شوینده، یک سری حباب تولید می‌کند که این حباب‌ها با نفوذ در الیاف البسه می‌توانند شستشویی بسیار عالی را به همراه داشته باشند.

ویژگی دیگری که در اکثر لباسشویی‌های سامسونگ وجود دارد دیگ الماسه است. دیگ الماسه دیگی است با سوراخ‌های ریز و نرم و به همین دلیل البسه در آن نخ کش و یا چروک نمی‌شوند.

از سایر ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        برنامه‌های شستشوی متعدد و کاربردی

·        شستشوی تأخیری

·        سیستم انتخاب گر Jog Dial

·        سیستم حفاظتی در نوسانات برق (Volt Control)

·        شستشوی خودکار دیگ

·        سیستم عیب یابی هوشمند

·        و ...

 

مشکلات رایج در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ

هر مشکلی ممکن است در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به وجود آید، اما در عین حال یک سری مشکل وجود دارند که بر طبق تماس‌هایی که با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شده، بیش از سایر مشکلات در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ بروز می‌کنند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        روشن نشدن ماشین لباسشویی

·        خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

·        عدم تخلیه آب توسط ماشین لباسشویی

·        گرم نشدن آب

·        ریزش آب از  زیر دستگاه

·        بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

·        باز نشدن درب ماشین لباسشویی

·        و ...

هر کدام از مشکلاتی که در بالا نام برده شدند و یا هر مشکلی دیگر که در این فهرست وجود دارد اگر در ماشین لباسشویی سامسونگ شما به وجود آمدند، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

 

مزایای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

با تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

·        حضور متخصص لباسشویی سامسونگ (و نه تعمیرکاری عمومی)

·        حضور متخصص در محل زندگی شما یک ساعت پس از تماس شما

·        استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

·        ارائه‌ی ضمانت نامه 12 ماهه

·        تعمیر ماشین لباسشویی در مقابل چشمان‌تان

به خاطر داشته باشید که تعمیر لباسشویی سامسونگ تخصص می‌خواهد و تشخیص علت مشکل به وجود آمده و رفع آن موردی نیست که یک تعمیرکار عمومی بتواند به خوبی از پس آن برآید.

بنا بر آن چه که گفته شد، در صورتی که در ماشین لباسشویی سامسونگ شما مشکلی به وجود آمد، می‌توانید تلفن را بردارید و با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ یعنی آی.پی امداد تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو

مطابق با توضیحاتی که در بالا در راستای تعمیرات لباسشویی‌های سامسونگ گفته شد، می‌توان اضافه کرد که آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو نیز هست. در صورتی که از یکی از ماشین‌های لباسشویی بکو استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت سرویس و یا تعمیر لباسشویی بکو با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک

برند مجیک نیز یکی از برندهایی است که ماشین لباسشویی‌های آن در ایران به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر مصرف کننده‌ی لباسشویی‌های مجیک هستید، این خبر را برای شما داریم که در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی مجیک و نیاز به سرویس و تعمیر آن می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت

محصولات برند با سابقه و معتبر باکنشت در ایران نیز مصرف کنندگانی دارند. خبری که برای این عزیزان داریم این است که اگر از ماشین لباسشویی‌های باکنشت استفاده می‌کنند، نگران نباشند. هر گونه ایرادی که در این ماشین‌ها به وجود آید، توسط متخصص تعمیرات لباسشویی باکنشت قابل رفع است. برای حضور متخصص در منزل جهت تعمیر لباسشویی باکنشت ، فقط به یک تماس تلفنی نیاز است.

 

 

 

 

  • ایمان جهانبانویی