تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله از نمایندگی تعمیرات الجی به بررسی مهمترین نکات در خرید جاروبرقی الجی LG پرداخته ایم:

قدرت موتور جاروبرقی الجی

از جمله با اهمیت ترین نکاتی که شما زمان خرید جاروبرقی الجی LG باید به آن دقت داشته باشید قدرت و وات دستگاه میباشد.

مقدار وات جاروبرقی الجی LG روی مکش آن تاثیر خواهد داشت ولی لزوما فقط دلیل مکش بالای آن نیست.

مکش دستگاه به علل دیگری مانند موتور، لوله تلسکوپی، خرطومی و نوع عایق وابسته میباشد.

نوع موتور جاروبرقی الجی

تکنولوژی های متفاوتی شاید در تولید جاروبرقی الجی LG وجود داشته باشد. در صورتی که خرید جاروبرقی الجی LG را برای متراژهای بزرگتر انجام میدهید خریدن مدل کمپرسور جاروبرقی الجی LG را به شما توصیه داریم که افزون بر مکش زیاد آن در متراژ های بالا داغ هم نمی کند و می تواند برای ساعت های طولانی بدون وارد شدن فشار به موتور کار نماید. در زمان خرید جاروبرقی الجی LG دقت کنید که خرید از برند معروف ارزش هزینه ای که متقبل می شوید را دارد چون قطعا در مدل های ارزانتر افت کیفیت مکش و قدرت موتور را به وضوح می بینید.

لوله تلسکوپی جاروبرقی الجی

لوله تلسکوپی یکی دیگر از عوامل مهم در خریدن جاروبرقی الجی LG میباشد لوله ها شاید در مدل های مختلف قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند،تنظیم ارتفاع می تواند روی ستون فقرات و کتف و مچ دست شما در زمان جارو کشیدن موثر باشد و کمک نماید این فشار به حداقل برسد.

لوله خرطومی جاروبرقی الجی

لوله ها اغلب یا از جنس کنف یا پلاستیک میباشند که هرکدام این لوله ها دارای کیفیت های متفاوتی میباشند،کنف در صورتی که با کیفیت تولید شود نسبت به لوله خرطومی های پلاستیکی با دوامتر میباشد. لوله های پلاستیکی به جهت کشش شاید پاره شوند، ولی لوله هایی از جنس کنف انعطاف پذیری زیادتری دارند.

همچنین شما می توانید سوالات اصلی خود را با متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در محل در میان بگذارید.

پارویی جاروبرقی الجی LG

در زمان خرید جاروبرقی الجی LG قطعا به پارویی دستگاه و طراحی آن دقت داشته باشید.یک پارویی خوب می تواند نقش به سزایی در جمع آوری کثیفی ها و مکش داشته باشد.

یک پارویی مناسب و روان به آسانی بر روی سطوح و کف حرکت می نماید و همین دلیل میباشد که از فشار آمدن به کتف، مچ و کمر شما جلوگیری میشود.

فیلتر هپا جاروبرقی الجی

فیلترهای HEPA آلودگی هوا را در یک شبکه پیچیده از الیاف به دام می اندازند.به خاطر این تکنولوژی ذرات گرد و غبار توسط این فیلتر مهار می شود.فیلتر هپا معمولاً در جاروبرقی الجی LG هایی که مارک هایی معتبر دارند استفاده میشود.این خاصیت برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب میباشد چون اغلب ذرات را جذب می نماید.

 

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

امروزه یخچال های بکو در انواع مختلفی در بازار هستند که در در این مقاله بررسی معایب یخچال دوقلوی بکو پرداخته ایم.

یخچال فریزرهای دوقلو بکو دارای حجم داخلی و ظرفیت بیشتری در برابر یخچال های ساید بای ساید هستند و همچنین انتخاب مناسب تری برای خانواده ها با جمعیت زیاد یا خانواده هایی که حجم مواد غذایی بیشتری در یخچال فریزر نگهداری میکنند است.

جابه جا کردن این یخچال ها راحت تر است مخصوصا برای افرادی که مستاجر هستند و چند سال یکبار نیاز به اثاث کشی دارند می تواند گزینه بهتری باشد.

یخچال های دوقلو بکو در مقایسه با یخچال ساید ، جا بیشتری از آشپزخانه را اشغال نموده و راحت تر هستند.

معایت یخچال دوقلو بکو چیست؟

در باره ایرادات یخچال دوقلو بکو از نظر تعمیرات در سری های تولید پیشین گاهی در فریزر اشکالاتی مثل سوختن کمپرسور و در یخچال زنگ زدن اواپراتور به جهت کیفیت پایین جنس استفاده شده متداول بود. ولی در تولیدات تازه این مشکلات برطرف شده و می توانید با آسودگی خاطر نسبت به خرید این مدل اقدام نمایید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن سوالات بیشتر با تعمیرگاه مجاز یخچال بکو در تهران در تماس باشید.

  • ایمان جهانبانویی