تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

علت جمع شدن آب در لباسشویی

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای هر نوع ماشین لباسشویی ممکن است رخ بدهد خارج نشدن یا برگشت آب به داخل آن است. علت جمع شدن آب در لباسشویی متفاوت است و گاها بر اثر استفاده اشتباه و یا بی توجهی ما رخ می‌دهند. در هر صورت این مشکل برطرف گردد تا مشکلاتی دیگری برای ماشین لباسشویی به وجود نیاید. در این مقاله نکاتب طلایی ذکر شده که برای برطرف کردن جمع شدن آب در ماشین لباسشویی بسیار مهم و کاربردی است.

بررسی خرطوم دیگ ماشین لباسشویی

زباله یا بقایای ما در ماشین لباسشویی با لباس های ما در زیر ماشین لباسشویی قرار می گیرید. همین مشکل می تواند پس از مدتی از خروج آب جلوگیری کند و اطمینان حاصل شود که شلنگ خشکشویی هیچ مقیاس یا بلوک ندارد، خرطوم باید به صورت دستی فشرده شود و بررسی شود.

بررسی پروانه پمپ ماشین لباسشویی

همانطور که ما به شما ارائه کردیم، وجود هر چیز دیگری بین لباس ها منجر به انسداد ورودی پمپ ماشین لباسشویی خواهد شد مانند: دکمه ها، پول و اگر ماشین لباسشویی ویرپول یا هر برند دیگری دارید که آب آن تخلیه نمیشود حتما نکات مهم علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی توییتر آی پی امداد را بخوانید.

بررسی پمپ ماشین لباسشویی

پس از بررسی تمام مراحل ذکر شده در بالا و ادامه مشکل، شما باید پمپ تخلیه را در ماشین لباسشویی بررسی کنید. اگر این دستگاه مهم در ماشین لباسشویی مختل شده باشد، باید جایگزین شود. اگر پمپ شستشو آسیب دیده آسیب دیده باشد، آب شستشو را می توان از تخلیه جلوگیری کرد.

بررسی لوله فاضلاب داخل خانه

اگر مسیر فاضلاب مسدود شود، این باعث می شود آب در ماشین لباسشویی باقی بماند و باید اقدام به حذف این انسداد شود.

قطع نشدن آب ماشین لباسشویی

این مشکل معمولا به دلیل نقص در دریچه سوپاپ برای ماشین لباسشویی است. البته، در برخی موارد این مشکل ممکن است به علت آسیب بخشی از ماشین لباسشویی باشد. اگر ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید، باید توجه داشته باشید که باید تمام قطعات را بررسی کنید و مطمعن شوید هیچ مشکلی وجود ندارد. البته در نظر داشته باشید که این عوامل در برندهای مختلف متفاوت است برای تعمیر لباسشویی میتوانید از نکات برند لباسشویی خود از توییتر آی پی امداد استفاده نمایید.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ماشین لباسشویی تخلیه می شود. با این حال، در برخی موارد، کاربران در داخل ماشین لباسشویی به طور خودکار تخلیه می شوند و روند شستشو انجام می شود. اگر آب در ماشین لباسشویی تخلیه نشود، احتمالا آسیب دیده است و باید جایگزین شود. اگر شما به دنبال  پمپ لباسشویی هستید، می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید تا آخرین قیمت ها را ببینید.

بررسی فیلترماشین لباسشویی

در فیلتر شستشو ممکن است به دلیل انباشت زباله به طور صحیح کار نکند ، باعث ایجاد بقای آب در ماشین لباسشویی می شود. برای جایگزینی فیلتر ماشین لباسشویی، می توانید آن را از پایین ماشین لباسشویی جایگزین کنید.

 

عدم تخلیه ماشین لباسشویی

دلیل شستشوی آب در ماشین لباسشویی دقیقا به همین دلیل است که آب تخلیه نمی شود. این به این معنی است که در این مورد، پمپ تخلیه ویژه شکسته می شود و جایگزین خواهید شد. به یاد داشته باشید که قطعات شسته شده دارای سن مفید هستند باید پس از این زندگی جایگزین شوند.

 

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۱)

سلام دوستان من چند وقت پیش توی توییتر یه مقاله در مورد رفع هشدار لباسشویی خوندم که خیلی بهم کمک کرد و کامل با نحوه رفع ارور لباسشویی آشنا شدم. اگه شما هم ماشین لباسشویی کنوود دارید که ارور میده حتما این مقاله رو بخونید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی