تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

علت گرد و خاک در جاروبرقی

یکی از مشکلات شایعی که برای جاروبقی رخ میدهد خاک دادن است. خاک دادن در جاروبرقی بدترین نوع مشکل در دستگاه است چرا که هرچه را تمیز کرده‌ای با خاک دادن جاروبرقی مجددا باید تمیز کنید. علت گرد و خاک در جاروبرقی بر اثر عوامل مختلفی رخ می‌دهد که در این مقاله سعی شده تمام این مشکلات را مورد بررسی قرار بدهیم و آن را رفع کنیم.

پاک کردن هر خاک با یک جارو برقی

هر چیزی را خلاص نکنید بسیاری از مردم فکر می کنند که یک جارو برقی قدرتمند و کارآمد، یک دلیل خوب برای خلاص شدن از هر نوع زباله و خاک است. اگر چه این تفکر اشتباه است و می تواند سکته های جدی بخش های مهمی از جارو برقی شما را ایجاد کند.

به عنوان مثال، قرار دادن زباله های مرطوب در جارو برقی بسیار خطرناک و مشکل ساز است. همچنین، اگر باقی مانده شارپ مانند قطعات شیشه ای با یک جارو برقی تمیز شود، می تواند منجر به ترک خوردن کیسه جارو برقی شود، که یکی از دلایل اصلی این است که گرد و غبار از جاروبرقی خارج می شود.

لازم به ذکر است که اشیاء بزرگ که می توانند لوله یا شلنگ را ببندند تا جارو برقی را ببندند، باید با روش دیگری از جاروبرقی حذف شود تا از مشکلات جلوگیری شود.

کیسه دستگاه را خالی کنید

کیسه را با جاروبرقی خالی نگه دارید. در مورد کیسه های جاروبرقی، حجم خالی باقی مانده کیسه باید به طور مداوم بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که فضای خالی مناسب وجود دارد. اگر جارو برقی فضای کافی نداشته باشد، ذرات باقی مانده و ذرات ناپایدار از جاروبرقی حذف خواهند شد. بنابراین، شارژ کیسه جارو برقی و ناسازگاری در محل آن داخل دستگاه مهمترین دلیل برای خلاء جارو برقی است.

لازم به ذکر است که اگر کیسه جارو برقی به درستی در محل مناسب خود قرار نداشته باشد، ذرات را به جای خروج از محیط زیست ایجاد می کند. اگر جاروبرقی شما بیش از اندازه داغ می‌کند مقاله علت دمای بیش از حد نرمال جاروبرقی بیم چیست؟ برای رفع مشکل و تعمیر چه باید کرد؟ پینترست آی پی امداد را بخوانید.

اگر پس از تنظیم محل کیسه، گرد و غبار جارو برقی ادامه داشته باشد، کیسه باید بررسی شود که آیا حفره ها یا حفره ها وجود دارد. اگر کیسه تخت نیست، مشکل در جاهای دیگر است و جستجو باید برای تشخیص علت خاک در جارو برقی ادامه یابد.از بین بردن گرد و غبار از جارو برقی

فیلتر های جارو برقی را تمیز کنید و تغییر دهید

فیلترها را بر روی دستگاه خود بررسی کنید. احتمال دیگر که جارو برقی فیلتر دستگاه است که کثیف است. هوا اگزوز از جارو برقی از طریق این فیلترها عبور می کند و بسیاری از ذرات آلوده از این فیلترها جذب می شوند.

بنابراین، فیلترهای کثیف می توانند گرد و غبار را از جاروبرقی خارج کنند. نتیجه دیگری از کثیف یا مسدود شدن فیلترها، کاهش قدرت مکش و جذب دستگاه است. در این موارد بهتر است دستگاه را با دقت باز کنید و فیلتر را پاک کنید.

برای پاک کردن فیلتر، آن را از دستگاه حذف کنید و به آرامی با آب شیرین شستشو دهید، آن را در زاویه حداقل دوازده ساعت خشک کنید.

اگر فیلتر قدیمی است و تمیز کردن آن مشکل ریشه را حل نمی کند، توصیه می شود که شما با یک تکنسین خدمات واجد شرایط مشورت کنید تا جارو برقی خود را تعمیر کنید و فیلتر دستگاه را جایگزین کنید. معمولا جایگزینی فیلترهای جارو برقی هر سه تا شش ماه است.

به آسیب های لوله و سری توجه کنید

لوله و سر (دهان) را روی دستگاه ببینید. یکی از مهمترین چیزهایی که می تواند به جارو برقی رخ دهد، تبدیل و جابجایی جریان هوا است. این اتفاق می افتد زمانی که یک شی یا دستگاه در شلنگ جارو برقی گیر کرده است. این همچنین می تواند قدرت مکش دستگاه را کاهش دهد.

همانطور که در اولین دلیل برای جاروبرقی ذکر شده است، باید توجه داشت که این دستگاه برای تمیز کردن برخی از اقلام مانند سکه ها، دکمه ها مناسب نیست و می تواند منجر به خروج از گرد و غبار از جارو برقی شود.

بیشتر بخوانید: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی آاگ

تنظیمات دستگاه و مواد فرش را هماهنگ کنید

بر اساس مواد فرش و کف، تنظیمات جاروبرقی را انتخاب کنید.با پیشرفت علم، جاروبرقی های مدرن نیز پیشرفت کرده اند. بسیاری از مدل های جدید جاروبرقی اکنون می توانند ارتفاع و تنظیمات خود را بسته به نوع فرش و ضخامت آن و نوع سنگ یا چوب استفاده شده در کف، تغییر دهند تا محل مورد نظر با سهولت و دقت بیشتری تمیز شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تنظیم کردن جاروبرقی به پینترست آی پی امداد مراجعه کنید.

در صورت عدم توجه به این نکته و رعایت نکردن ارتفاع مناسب جاروبرقی با فرش یا کف، به احتمال زیاد سیستم دستگاه به خوبی کار نمی کند و شاهد تخلیه ذرات زباله یا گرد و غبار خواهیم بود.

نقص تسمه جاروبرقی

آسیب رساندن به تسمه دستگاه را در نظر بگیرید. اگر تسمه جاروبرقی بشکند یا بشکند، فرآیند مکش جاروبرقی مختل می شود و باعث می شود که گرد و غبار و زباله در حین استفاده از دستگاه خارج شده و به کیسه جاروبرقی هدایت نشود.

.

  • ۰۰/۱۱/۲۴
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۱)

  • تعمیر جاروبرقی
  • سلام دوستان آیا میدونید علت صدای بیش از حد جاروبرقی بیم چیست؟ برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟ من خودمم هم نمیونستم یه کانال توی ردیت دیدم که یه مطلب در این باره گذاشته بود خیلی کامل و کاربردی بود و تونستم مشکل جاروبرقیمو برطرف کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی