تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

چرا اسپرسوساز گرم نمیکند؟

قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های جهان است که به شکل های گوناگونی آماده می‌شود. برای این دستگاه هم ایراداتی به وجود می‌آید که اغلب برروی کیفیت نوشیدنی تاثیر گذار است. اگر در رنگ، بو یا مزه اسپرسو تغییراتی نسبت به قبل مشاهده کردید به احتمال زیاد برای دستگاه اسپرسو ساز شما مشکلی به وجود آمده است. یکی از مکلات راجی که برای این دستگاه به وجود ‌می‌آید گرم نکردن آن است اما چرا اسپرسوساز گرم نمیکند؟ برای رفع مشکل گرم نکردن اسپرسوساز این مقاله را تا انتها بخوانید.

قهوه ساز آب را گرم نمی کند

قهوه ساز روشن می شود اما متوجه می شوید که آب داخل آن گرم نمی شود، در این صورت باید پریز برق را هم چک کنید. سوکت را از نظر ایمنی تست کنید، اگر سوکت دارد باید در جای دیگری به دنبال عیب آن بگردید.

سیم رابط و دوشاخه قهوه ساز را بررسی کنید، آن را به پریز دیگری وصل کنید و دستگاه را روشن کنید. در صورت وجود برق در دستگاه به این معنی است که سیم رابط و دوشاخه قهوه مشکلی ندارند.

عنصر حرارتی وظیفه گرم کردن قهوه را بر عهده دارد

اگر کانکتور و سیم های دوشاخه را تعویض کردید اما قهوه ساز هنوز آب را گرم نمی کند، باید به المنت دستگاه بروید. المنت قهوه ساز وظیفه تولید گرما را بر عهده دارد، دستگاه را باز کرده و پایانه های المنت را پیدا کنید، اکنون باید دستگاه را دوباره به برق وصل کنید. یک مولتی متر بردارید و اختلاف سطح الکتریکی را اندازه بگیرید.

اگر ولتاژ و جریان به دستگاه برسد اما المنت گرمایشی تولید نکند، به این معنی است که المنت حرارتی سوخته و باید تعویض شود. البته گاهی ممکن است ولتاژ و جریان به المنت نرسد که در این صورت باید عیب دستگاه را در قسمت دیگری پیدا کنید.

اگر قهوه ساز آب را گرم نکند به این معنی است که المنت حرارتی سوخته است

قهوه هنگام دم کشیدن می جوشد

اگر قهوه در حین دم آمدن می جوشد باید ترموستات قهوه ساز را تنظیم کنید، آن را به دلخواه تنظیم کنید، اما اگر دیدید قهوه در داخل قهوه ساز همچنان در حال جوشیدن است، باید ترموستات را عوض کنید. اگر اسپرسو ساز شما با مشکل مواجه شده و نیاز به هواگیری دارد ویدیو نحوه هواگیری اسپرسوساز mp4 آی پی امداد را حتما ببینید.

قهوه ساز روشن نمی شود

بعد از یک روز خسته کننده در محل کار، به خانه می آیید و قهوه ساز را روشن می کنید تا یک نوشیدنی خوب درست کنید، اما متوجه می شوید که قهوه ساز روشن نمی شود. در این صورت برای عیب یابی قهوه ساز نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ندارید، فقط از سالم بودن اتصالات دستگاه اطمینان حاصل کنید.در مرحله اول پریز برق را چک کنید و از وجود برق داخل آن مطمئن شوید. حال باید سیم رابط قهوه ساز و دوشاخه آن را بررسی کنید، در صورت مشاهده علامتی از شکستگی و پارگی در سیم برق، سیم را تعمیر یا تعویض کنید. برای مشاهده ویدئو تعمیر اسپرسو ساز به mp4 آی پی امداد مراجعه کنید.

اگر قهوه ساز روشن نشد، پریز برق را چک کنید و مطمئن شوید که برق نیست.

تمیز کننده قهوه ساز و رسوب زدایی دستگاه اسپرسوساز

تنظیم نادرست ترموستات منشا بسیاری از مشکلات و مشکلات قهوه ساز است، اگر دیدید آب به دمای جوش رسیده اما از لوله وسط فوران نمی کند باید به سراغ ترموستات بروید. در اکثر مواقع ترموستات استفاده شده در داخل قهوه ساز تنظیم نمی شود، باید آن را طوری تنظیم کنید که آب داخل قهوه ساز کاملا بجوشد و به داخل دستگاه دمیده شود.

البته انحنا یا گرفتگی دریچه قهوه ساز نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. دریچه قهوه ساز را بیرون آورده و تمیز کنید، اگر دیدید که سوپاپ خم شده و شکسته است، وقت تعویض آن است.

انحنا یا گرفتگی دریچه قهوه ساز می تواند در فرآیند دم کردن اختلال ایجاد کند.

  • ۰۰/۱۱/۲۲
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۱)

سلام دوستان من یه مقاله دراین باره خوندم که 6 تا راه حل برای حل این مشکل گذاشته بود و به راحتی میشه این مشکلو برطرف کرد لینکشو براتون میزان روش کلیک کنید و حتما این مقاله رو بخونید.
https://b2n.ir/w73004

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی