تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هر برند یخچالی که دارید امکان دارد بعد از مدتی استفاده با مشکلاتی مواجه شود. مشکلات و ایراد های یخچال هم مثل بقیه وسایل الکترونیکی متنوع می باشد. و طبیعی است که با همه مشکلات آن ها آشنا نباشید. برای کمک و تعمیر با نمایندگی یخچال پروفایل تماس بگیرید.

 

علت ارور hrs یخچال پروفایل چه می باشد

در زمان قدیم یخچال ها به روش بسیار ساده ترساخته می شد که شامل یک موتور کمپرسور بود و ایجاد برودت در فضای یخچال می کرد و مواد غذایی را در حدی خنک می کرد. اما در امروزه یخچال های جدید دارای برد هوشمند الکترونیکی هستند و تمام کارهایی را که یک یخچال به عنوان خنک کننده مواد غذایی درخانه و یا در جای دیگر باید انجام بدهد که توسط همین برد کنترل می شود که پس از استفاده در درازمدت با توجه به مشکلات برق و یا جابجایی و یا ضربه و یا هر موردی که آسیب زا باشد قطعاتی از این برد خراب شده و احتیاج به تعویض و یا تعمیر دارد. 

 

راه حل برای جلوگیری از ارور hrs یخچال پروفایل

یکی از اصلی ترین و مهم ترین کار هایی که بعد از خرید یخچال باید انجام شود قرار دادن محافظ برای یخچال می باشد که بسیار این امر ضروری می باشد و از نوسانات برق نیز جلوگیری می کند. و اینکه خیلی مهم است بدانید که این نوسانات برق برای سیستم الکترونیکی یخچال بسیار خطرناک می باشد و یکی از عوامل مهم برای ایجاد ارور hrs یخچال پروفایل می باشد که کل سیستم را تحت تاثیر خود قرار می دهد و حتی از کار می اندازد. از راه های مهم دیگر برای جلوگیری از ارور hrs یخچال پروفایل حساس بودن به صدای موتور یخچال نیز می باشد و هر موقع که صدای یخچال تغییر کرد باید با نمایندگی و متخصصین تعمیر یخچال تماس گرفته و موضوع را شرح دهند و درخواست کمک کنند. 


دلیل قطع شدن برق یخچال پروفایل

کنتور برق ، سیم و دوشاخهء برق و فیوز داخلی و فیوز بیرونی مربوط به کنتور برق می تواند از دلایل متداول قطع شدن برق یخچال باشد.

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

علت نام گذاری این مدل از کولر گازی‌ها این میباشد که کولر گازی پنجره‌ای اغلب در بخشی از پنجره نصب می‌گردند. کولر گازی پنجره‌ای که با نام Room Air Conditioner نیز شناخته می‌شود، از ابتدایی‌ترین مدل‌های کولر گازی قلمداد می شود. در ادامه مقاله از تعمیر کولر گازی همراه ما باشید.

کولر گازی پنجره‌ای دارای دو بخش یا در اصطلاح یونیت است. یکی از یونیت‌های کولر گازی پنجره‌ای در داخل ساختمان و در قسمت پنجره نصب می‌شود و یونیت دیگر، در خارج از ساختمان قرار می‌گیرد. به یونیتی که در داخل ساختمان نصب می شود، یونیت داخلی یا Side  Indoor گفته می‌شود و به یونیتی که در خارج از ساختمان قرار می‌گیرد، یونیت خارجی یا Outdoor Side می‌گویند.

یکی دیگر از انواع کولر گازی‌ها، کولر گازی پرتابل است که دارای ساختاری شبیه به کولر گازی پنجره ای می‌باشد، همانطور که از نام این نوع کولر گازی مشخص است، قابلیت حمل دارد و بیشتر برای محیط های کوچک مناسب میباشد.

مزایایی که سبب می‌شود تا کولر گازی پنجره ای و پرتابل هنوز هم به عنوان یک انتخاب در نظر گرفته بشود، هزینه پایین، مصرف انرژی نرمال و نصب آسان آن است به طوریکه برای نصب این نوع از کولر گازی، تنها به یک پنجره برای نصب احتیاج می‌باشد.

  • ایمان جهانبانویی
  • ۰
  • ۰

بررسی نشانه های سوختن موتور جاروبرقی 

  • بوی سوختگی
  • گرمای زیاد موتور جاروبرقی
  • نداشتن مکش
  • روشن نشدن جاروبرقی
  • از کار افتادن ناگهانی جاروبرقی
  • وجود گرد و غبار داخل جاروبرقی
  • سر و صدای زیاد موتور

بوی سوختگی 

با اهمیت ترین نشانه سوختگی موتور، وجود بوی سوختگی می باشد. ولی توجه داشته باشید که بو ی سوختگی علل مشترک زیادی دارد و هر بویی در جاروبرقی به جهت سوختگی موتور نیست. ممکن است گاهی بوی سوختگی می تواند بخاطر گیر کردن و یا شکستن کمربند جاروبرقی باشد، که در این صورت بویی مانند سوختن لاستیک به مشام میرسد. کمربند ممکن است بخاطر عوامل طبیعی مثل فرسایش پاره شود و همچنین ممکن است الیاف فرش و یا مو، داخل غلتک برس گیر کرده باشد و مانع چرخیدن آن بشود، که بوی سوختگی به مشام برسد، که در این صورت باید غلتک برس را خارج کنید و آن را تمیز کنید و یا در صورت نیاز کمربند را عوض نمایید.

بیشتر: نحوه باز کردن جارو برقی سامسونگ

گرمای زیاد موتور جاروبرقی

در صورتی که موتور جاروبرقی شما بسیار داغ می شود، احتمال دارد که به موتور آسیب برسد. افزون بر این به واسطه ی گرمای زیاد ممکن است موتور از کار بیوفتد. در این موارد پاک کردن و تمیز کردن درون جاروبرقی خیلی مهم و مفید می باشد. اگر تهویه هوا برای موتور مسدود شده باشد، موتور جاروبرقی داغ می شود. یکی از مواردی که شاید در رابطه با بوی سوختگی بسیار زیاد شنیده می شود، کار کردن وسایل برقی برای مدت زمان طولانی می باشد. مثلا گفته می شود بیش تر از ۱۰ دقیقه از وسایل برقی مثل جاروبرقی استفاده نکنید تا موتور استراحت کند. البته این یک باور قدیمی می باشد. زیرا دستگاه های برقی امروزه خیلی پیشرفت کرده اند و بسیاری از نقص های قدیمی بر طرف شده اند.  در اغلب جاروبرقی ها روی موتور، قطعه ای به نام ترموستات وجود دارد ، که در صورتی که مقدار حرارت جاروبرقی خیلی زیاد شود، موتور را خاموش می کند تا موتور خنک شود. بنابراین اگر حدود ۳۰ دقیقه از جاروبرقی استفاده کردید و ناگهان جاروبرقی خاموش شد، این موضوع کاملا طبیعی است، یعنی ترموستات وظیفه ی خود را به درستی انجام داده است. ولی گاهی ترموستات حساس می شود و خراب می شود که در این صورت باید ترموستات را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: انواع جاروبرقی های موجود در بازار را مطالعه نمایید.

نداشتن مکش

یکی از علایم سوختن موتور جاروبرقی، نداشتن قدرت و نیروی کافی برای تمیز کردن و جمع کردن آشغال ها می باشد. البته حواستان باشد تا اتفاقی درجه ی مکش جاروبرقی روی حالت مینیمم نباشد. اما اگر درجه زیاد باشد ولی قدرت مکش موتور پایین می باشد، احتمالا موتور جاروبرقی در حال سوختن است. همچنین لازم است که انسداد های فیلتر و شیلنگ را بررسی کنید تا مانعی سر راهشان نباشد. انسداد داخل لوله، باعث از بین رفتن مکش می شود. بنابراین باید تمام لوله ها را جدا کنید و انسداد را بررس کنید. حتما کیسه ی جاروبرقی را نیز چک کنید تا پر نشده باشد، زیرا اگر کیسه ی جاروبرقی پر شود، جارو مکش خوبی ندارد و آشغال ها را جمع نمی کند و حتی حین کار ممکن است خاموش شود.

روشن نشدن جاروبرقی

قبل از هر چیزی مطمئن شوید که جاروبرقی به پریز برق وصل شده باشد و یا پریز برق خراب نباشد. شاید خنده دار باشد اما این حالت زیاد پیش آمده است و پی بردن به این اشکال خیلی با مزه می باشد. همچنین پر شدن بیش از حد کیسه ی جاروبرقی، مانع از روشن شدن جارو می شود که در این صورت باید کیسه ی جاروبرقی را عوض کنید. علاوه بر این موارد، شکستن و معیوب شدن سوئیچ روشن و خاموش جاروبرقی نیز می تواند مانع از روشن شدن جاروبرقی شود. شاید سیم های رابط در جاروبرقی مشکل پیدا کرده اند و یا شل شده اند. همچنین یکی از علت های روشن نشدن جاروبرقی، مشکل برق مدار جاروبرقی می باشد. اما جدای از این موارد یکی دیگر از علامت های سوختن و خرابی موتور جاروبرقی، روشن نشدن جارو می باشد. که این مورد نیاز به بررسی تعمیر کار جاروبرقی دارد.

از کار افتادن ناگهانی جاروبرقی

گاهی اوقات، ممکن است موتور به سادگی بسوزد و از کار بیوفتد. یکی از متداول ترین دلایل نیز به خاطر قدیمی شدن موتور در اثر استفاده ی زیاد از جاروبرقی می باشد که موتور فرسوده می شود و در نتیجه می سوزد. بوی حاصل از این مشکل مانند بوی سوختن پلاستیک می باشد. راه حل ممکن در این وضعیت این است که موتور باید توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض شود. همچنین ممکن است در بعضی موارد موتور خاموش شود و شما فکر کنید که موتور سوخته، اما این طور نیست، بلکه موتور فقط برای چند لحظه بیش از حد گرم شده و نیاز به خنک شدن دارد.

وجود گرد و غبار داخل جاروبرقی

این که موتور جاروبرقی شما جدید باشد یا قدیمی، ممکن است به مرور زمان به دلیل جمع شدن گرد و غبار، فیلتر آن مسدود شود. همچنین اگر گرد و غبار بیش از حد انباشته شود، ممکن است موتور خاموش شود و یا  موتور بسوزد و بوی سوختگی آن از بین نرود. در این وضعیت شما به سادگی می توانید گرد و غبار را خارج کنید و دستگاه را تمیز کنید و یا با تعمیر کار جاروبرقی تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد موتور

اگر جاروبرقی شما سر و صدای زیادی دارد و بوی تند سوختگی دارد و خاموش می شود، معمولا این خرابی مربوط به موتور می باشد، که نیاز به بررسی دارد.

  • ایمان جهانبانویی