تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

 

 

مرکز تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران کجاست ؟

دقیقا به خاطر دارم که چند سال پیش یک پلوپز از سری محصولات لوازم خانگی بکو از یک فروشگاه لوازم خانگی بکو در تهران خریداری کردیم و با کلی ذوق و شوق از آن استفاده می کردیم، بعد از گذشت چندماه این پلوپز مشکلاتی پیدا کرد و دیگر امکان این نبود که بتوانیم از این پلوپز استفاده کنیم.

 

 بعد از مراجعه به مراکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران متوجه شدیم که این محصول پلوپز بکو باید توسط نمایندگان معتبر لوازم خانگی بکو در تهران تعمیر شوند و کسی مسئولیت این کار را بر عهده نمی گرفت به جز نمایندگان اصلی این برند در شهر خودمان .

 

با اینکه از دوست و آشنا پرس و جو می کردیم اما باز هم نتایج تکراری نصیبمان می شد اما اینبار دست به کار شدیم و از گوگل کمک گرفتیم و هر چیزی که به ذهنمان می رسید را جستجو کردیم تا بتوانیم یک نمایندگی تعمیرات بکو در تهران یا نمایندگی بکو در تهران که از نظر کیفیت و پاسخگویی در سطح مناسبی باشد را پیدا کنیم.

 

 خوشبختانه بعد از کلی جستجو و صرف زیادی زمان توانستیم به سایت یک تعمیرگاه مجاز بکو در تهران برسیم که نتایج جالبی را به دنبال داشت و قصد دارم در ادامه مقاله آن را برای شما مطرح کنم. پس همراه ما باشید...

 

 

 

 

معرفی سریع لوازم خانگی بکو :

همانطور که مطلع هستید ، محصولات لوازم خانگی بکو برای یک شرکت ترکیه ای است که یکی از برندهای آرچلیک است این شرکت در استانبول مرکز ترکیه قرار دارد. شرکت لوازم خانگی بکو یکی از قویترین و قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در جهان است.

 

دقیقا شبی که با سختی به دنبال یک شرکت تعمیرات بکو یا نمایندگی بکو در تهران و نمایندگی تعمیرات بکو بودیم توانستیم به سایت آی پی امداد برسیم. بعد از مشاهده مقالات و آموزش هایی که درون سایت آی پی امداد ،گفتیم امکان دارد خود این تیم یکی از مراکز تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران باشد.

 

 به دو دلیل :

دلیل اول : اینکه یک سایتی به روز است و طبق آخرین تاریخ ها مقالات خود را درباره راهنمایی تعمیرات لوازم خانگی منتشر می کند.

دلیل دوم : داشتن مجوزات مربوطه از برندهایی که در این حوزه فعالیت می کنند.

 

با ترسی که داشتیم با شماره هایی که درون سایت درج شده بود با آی پی امداد تماس گرفتیم و مشکل خود را مطرح کردیم ، بعد از ارزیابی کارشناسان، پلوپز بکو را در اختیار متخصصین این مجموعه قرار دادیم و طولی نکشید که تعمیرات آن انجام شد و در مقابل ما تست نهایی انجام شد!

 

 

اما این تمام ماجرا نیست !

ماجرا اینجاست که آی پی امداد اولین سایتی است که در این حوزه به صورت آنلاین فعالیت می کند و در تهران نماینده تعمیرات لوازم خانگی خود را تحت نظر دارد .

چیزی که نظر مرا به خودش جلب کرده بود گستردگی خدمات آی پی امداد بود که باعث می شد تمامی نگرانی های مردم و افرادی مثل ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برطرف شود.

نمایندگی بکو در تهران :

1- تعمیر ماشین لباسشویی بکو

2- تعمیر جاروبرقی بکو

3- تعمیر یخچال بکو

4- تعمیر لوازم خانگی بکو

5- تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

6 - تعمیر ماکروفر بکو

که مرکز تعمیرات تهران به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز شهروندان عزیز باشد .

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۳)

ممنون از خدمات بسیار عالی
سلام مچکریم در باره مطلب تعمیرات تعمیر لوازم خانگی در تهران شما.
  • یخجال سرا تعمیرات یخچال
  • همکار شما هستم و در مجموعه تعمیر یخچال در منزل اهواز با نام اهواز سرما مشغول به کار هستیم.
    مطلب بسیار آموزنده بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی