تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

لباسشویی از آن جمله محصولاتی است که در حال حاضر در منزل بسیاری از ایرانیان وجود دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز در زمره‌ی مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی هستید، آن چه که در ادامه می‌آید را در راستای تعمیر لباسشویی مطالعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ همچون سایر محصولات این کمپانی کره‌ای از فروش خوبی در ایران برخوردار هستند و تعداد بسیاری از هموطنان‌مان از آن‌ها استفاده می‌کند. وجود کیفیت بالای ساخت، امکانات مناسب، مصرف انرژی پایین و همچنین زیبایی قابل قبول در این محصولات را می‌توان از جمله علل فروش بالای ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در ایران دانست. اما با این حال نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که در صورت عدم استفاده‌ی صحیح از ماشین لباسشویی و یا برخی موارد دیگر ممکن است یک سری مشکل در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ به وجود آیند و نیاز به مراجعه به نمایندگی را سبب شوند.

اگر از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ در منزل استفاده می‌کنید این خبر خوب را برای شما داریم که در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی سامسونگ‌تان می‌توانید با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. در ادامه در مورد تعمیر لباسشویی سامسونگ و مزایای تماس با نمایندگی بیش‌تر صحبت خواهد شد، اما ابتدا اجازه دهید مروری بر برخی ویژگی‌های کلی ماشین‌های لباسشویی سامسونگ داشته باشیم.

 

ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی سامسونگ

چند ویژگی هستند که در اکثر قریب به اتفاق لباسشویی‌های جدید سامسونگ وجود دارند. یکی از آن‌ها سیستم حباب ساز است. سیستم حباب ساز یا EcoBubble با ترکیب آب و مواد شوینده، یک سری حباب تولید می‌کند که این حباب‌ها با نفوذ در الیاف البسه می‌توانند شستشویی بسیار عالی را به همراه داشته باشند.

ویژگی دیگری که در اکثر لباسشویی‌های سامسونگ وجود دارد دیگ الماسه است. دیگ الماسه دیگی است با سوراخ‌های ریز و نرم و به همین دلیل البسه در آن نخ کش و یا چروک نمی‌شوند.

از سایر ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        برنامه‌های شستشوی متعدد و کاربردی

·        شستشوی تأخیری

·        سیستم انتخاب گر Jog Dial

·        سیستم حفاظتی در نوسانات برق (Volt Control)

·        شستشوی خودکار دیگ

·        سیستم عیب یابی هوشمند

·        و ...

 

مشکلات رایج در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ

هر مشکلی ممکن است در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به وجود آید، اما در عین حال یک سری مشکل وجود دارند که بر طبق تماس‌هایی که با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شده، بیش از سایر مشکلات در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ بروز می‌کنند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        روشن نشدن ماشین لباسشویی

·        خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

·        عدم تخلیه آب توسط ماشین لباسشویی

·        گرم نشدن آب

·        ریزش آب از  زیر دستگاه

·        بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

·        باز نشدن درب ماشین لباسشویی

·        و ...

هر کدام از مشکلاتی که در بالا نام برده شدند و یا هر مشکلی دیگر که در این فهرست وجود دارد اگر در ماشین لباسشویی سامسونگ شما به وجود آمدند، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

 

مزایای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

با تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

·        حضور متخصص لباسشویی سامسونگ (و نه تعمیرکاری عمومی)

·        حضور متخصص در محل زندگی شما یک ساعت پس از تماس شما

·        استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

·        ارائه‌ی ضمانت نامه 12 ماهه

·        تعمیر ماشین لباسشویی در مقابل چشمان‌تان

به خاطر داشته باشید که تعمیر لباسشویی سامسونگ تخصص می‌خواهد و تشخیص علت مشکل به وجود آمده و رفع آن موردی نیست که یک تعمیرکار عمومی بتواند به خوبی از پس آن برآید.

بنا بر آن چه که گفته شد، در صورتی که در ماشین لباسشویی سامسونگ شما مشکلی به وجود آمد، می‌توانید تلفن را بردارید و با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ یعنی آی.پی امداد تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو

مطابق با توضیحاتی که در بالا در راستای تعمیرات لباسشویی‌های سامسونگ گفته شد، می‌توان اضافه کرد که آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو نیز هست. در صورتی که از یکی از ماشین‌های لباسشویی بکو استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت سرویس و یا تعمیر لباسشویی بکو با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک

برند مجیک نیز یکی از برندهایی است که ماشین لباسشویی‌های آن در ایران به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر مصرف کننده‌ی لباسشویی‌های مجیک هستید، این خبر را برای شما داریم که در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی مجیک و نیاز به سرویس و تعمیر آن می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت

محصولات برند با سابقه و معتبر باکنشت در ایران نیز مصرف کنندگانی دارند. خبری که برای این عزیزان داریم این است که اگر از ماشین لباسشویی‌های باکنشت استفاده می‌کنند، نگران نباشند. هر گونه ایرادی که در این ماشین‌ها به وجود آید، توسط متخصص تعمیرات لباسشویی باکنشت قابل رفع است. برای حضور متخصص در منزل جهت تعمیر لباسشویی باکنشت ، فقط به یک تماس تلفنی نیاز است.

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی