تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

لباسشویی در حال حاضر یکی از لوازم ضروری منزل به حساب می‌آید و کمتر منزلی در دنیای مدرن می‌توان پیدا کرد که از ماشین لباسشویی استفاده نکند. بنا بر همین مسئله، در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی و عدم امکان برای استفاده از آن، ممکن است فعالیت‌های روزانه‌ی منازل مختل شوند و برنامه‌های خانواده‌ها بر هم ریزند، لذا ضروری است که با بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی خیلی سریع جهت رفع مشکل اقدام شود تا مانعی برای استفاده از ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد. آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آماده است تا هر زمان که مشکلی در ماشین لباسشویی‌تان به وجود آمد با آن تماس بگیرید تا متخصص ماشین لباسشویی شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی در محل اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا از همان زمان تأسیس تا کنون توانسته در ایران از محبوبیتی قابل قبول برخوردار شود و محصولات‌اش را به منزل بسیاری از ایرانیان ارسال کند. لباسشویی‌های اسنوا نیز مشمول همین قاعده هستند و در سطح بازار فروش قابل قبولی دارند. اما آن‌ها نیز مانند سایر لباسشویی‌ها گاه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. در صورتی که از ماشین لباسشویی اسنوا استفاده می‌کنید و این محصول اسنوا با مشکل مواجه شده می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس بگیرید تا متخصص لباسشویی‌های اسنوا با حضور در منزل‌تان اقدام به تعمیر لباسشویی اسنوای شما کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر

حایر دیگر برند ایرانی است که لباسشویی‌های‌اش در سطح کشور توانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند و به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. مصرف کنندگان لباسشویی‌های حایر نیز می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی‌شان با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر تماس بگیرند.

به خاطر داشته باشید که در صورت تعمیر لباسشویی حایر شما توسط متخصصین آی.پی امداد، گارانتی 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد. اعطای گارانتی یک ساله نشان از آن دارد که آی.پی امداد کاملاً به کار متخصصین خود اعتماد دارد، چرا که هر یک از آن‌ها متخصصینی دوره دیده و مجرب هستند و تخصص‌شان تعمیر لباسشویی هر برند خاص است.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش

سومین برند ایرانی که لباسشویی‌های آن نیز در کشور همگام با لباسشویی‌های اسنوا و حایر مورد استفاده قرار می‌گیرند و توانسته‌اند در میان این همه محصول خارجیِ مربوط به برندهای بزرگ دنیا به منزل ایرانیان راه یابند، آزمایش است. از مهم‌ترین ویژگی‌های لباسشویی‌های آزمایش می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        برنامه‌های شستشوی متعدد

·        موتور اینورتر

·        قفل کودک چندگانه

·        گرید انرژی A و بالاتر

·        سیستم ضد چروک

·        شستشوی تأخیری

·        دیگ الماسه از جنس استیل

·        سیستم عیب یاب هوشمند

·        و ...

 

با این حال، ممکن است در این ماشین‌‌های لباسشویی نیز ایرادهایی بروز کند. چنان‌چه در لباسشویی آزمایش شما مشکل به وجود آمد می‌توانید تلفن را بردارید و با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

یکی از برندهای خارجی محبوب در ایران دوو است و در همین راستا ماشین‌های لباسشویی دوو نیز به خوبی در ایران فروش می‌روند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو ممکن است برخی از شما به عنوان خوانندگان این مطلب از ماشین لباسشویی دوو در منزل استفاده کنید. در صورتی که این گونه است این خبر را برای شما داریم که آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو نیز هست و در صورتی که مشکلی در ماشین لباسشویی دووی شما به وجود آمد می‌توانید با آی.پی امداد تماس بگیرید.

عمده‌ترین مشکلاتی که ممکن است در ماشین‌های لباسشویی دوو به وجود آیند عبارت اند از:

·        روشن نشدن ماشین لباسشویی

·        خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی دوو

·        خرابی درب ماشین لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب

·        گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

·        صدا و یا لرزش بیش از اندازه

·        و ...

 

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی

با تماس با آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی:

·        متخصص خیلی سریع و بدن اتلاف وقت به منزل اعزام خواهد شد و در کمتر از یک ساعت پس از تماس در منزل حاضر خواهد بود.

·        تعمیر لباسشویی در برابر چشمان شما و تماماً در منزل انجام خواهد شد.

·        در صورتی که نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، حتماً از قطعات نو و اورجینال به همراه ضمانت استفاده خواهد شد.

·        وسیله‌ی تعمیر شده از ضمانت 3 تا 12 ماهه برخوردار خواهد شد.

 

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی