تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

 

 

بهتر است هر زمان که ماشین لباسشویی‌تان با مشکلی مواجه شد آن را جهت تعمیر به دست فردی غیرمتخصص نسپارید، بلکه با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید تا متخصص ماشین لباسشویی‌تان جهت تعمیر لباسشویی اقدام کند. متخصص با کلیت ماشین لباسشویی شما آشناست و خیلی سریع و به صورت دقیق می‌تواند تشخیص دهد که علت مشکل به وجود آمده چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف نمود.

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در صورت دریافت تماس شما متخصص ماشین لباسشویی‌تان را به منزل‌تان اعزام کرده تا تعمیر لباسشویی در محل و در برابر چشمان شما انجام شود.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ

کلیه‌ی محصولات کمپانی بزرگ و باسابقه‌ی بلومبرگ در ایران به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از فروش خوبی برخوردار هستند. ماشین‌های لباسشویی این برند نیز توانسته‌اند با رقابت با لباسشویی‌های برندهای بزرگ جهان فروش خوبی داشته باشند و در منزل جمعیت نسبتاً زیادی از ایرانیان مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما یکی از مصرف کنندگان لباسشویی‌های بلومبرگ هستید این خبر را برای‌تان داریم که در صورتی که مشکلی در لباسشویی بلومبرگ شما به وجود آمد می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی

برند بزرگ هیتاچی نیز یکی از تولیدکنندگان لباسشویی است که لباسشویی‌های آن نیز در ایران عرضه می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های لباسشویی‌های هیتاچی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        سیستم تمیز شوندگی خودکار

·        برنامه‌های شستشوی متعدد

·        مجهز به حسگر سه بعدی کنترل شستشو

·        سیستم پیشرفته‌ی خود تعمیر خودکار

·        سنسور وزن کشی لباس

·        و ...

در صورتی که از یکی از لباسشویی‌های بسیار عالی هیتاچی استفاده می‌کنید و این محصول به تازگی با مشکل مواجه شده با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر

آی.پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی، تعمیرگاه مجاز لباسشویی فریجیدر است. در صورتی که از لباسشویی فریجیدر استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت سرویس و تعمیر لباسشویی فریجیدر روی متخصصین مجموعه‌ی آی.پی حساب کنید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک

همچون موارد بالا، اگر از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک هستید نیز می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید. یک سری مشکل هستند که در ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک بیش از سایر مشکلات بروز می‌کنند. از این مشکلات رایج می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        روشن نشدن لباسشویی

·        خرابی درب لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب لباسشویی

·        گرم نشدن آب

·        خاموش شدن ناگهانی لباسشویی

·        صدا و یا لرزش غیر عادی

·        و ...

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس

الکترولوکس در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و جهان است. کمپانی‌های بزرگی مانند بیم، فرییدر، آاگ، زانوسی و وستینگهاوس در طی سال‌های مختلف توسط الکترولوکس خریداری شده‌اند و در حال حاضر در زمره‌ی زیرمجموعه‌های الکترولوکس به حساب می‌آیند.

فارغ از این موارد، لباسشویی‌های الکترولوکس نیز در حال حاضر  جزو موارد پرفروش بازار ایران هستند و احتمالاً درصدی از مطالعه کنندگان این متن از جمله مصرف کنندگان لباسشویی‌های الکترولوکس هستند. در صورتی که شما یکی از این مصرف کنندگان هستید، برای سرویس و تعمیر لباسشویی الکترولوکس خود می‌توانید با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس تماس بگیرید.

 

سخن آخر

در صورتی که با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که وسیله‌تان توسط متخصص دوره دیده و مجرب تعمیر شود. همچنین لباسشویی شما پس از تعمیر از گارانتی یک ساله برخوردار خواهد شد. این نکته نیز قابل ذکر است که کلیه‌ی متخصصین ما موظف هستند که تا جای امکان موجب کاهش هزینه‌های شما شوند. بنابراین تا جای امکان سعی بر آن خواهد بود که از قطعات اصلی خود دستگاه استفاده شود و برای تعویض قطعات اقدام نگردد، اما در صورت لزوم و ضرورت برای تعویض قطعات حتماً از قطعاتی با کیفیت و اورجینال استفاده خواهد شد.

در آخر گفتنی است که لباسشویی شما تماماً در منزل  و در برابر چشمان‌تان مورد تعمیر واقع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی