تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر لباسشویی‌ها از جمله اجزای لاینفک اکثر منازل به شمار می‌آیند. این دستگاه‌ها در انواع مختلف با کارکردهای مختلف، از استفاده برای شست‌وشوی البسه در منازل تا شستن لباس‌های متعدد در اماکنی مانند بیمارستان‌ها طراحی شده‌اند و روز به روز نیز فناوری به کار گرفته شده در آن‌ها پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. دیگر کمتر خانه‌ای است که در آن برای شستن لباس‌ها از لباسشویی استفاده نشود و این عمل با استفاده از روش‌های سنتی انجام پذیرد. اساساً شستن لباس‌ها با دست نه تنها کاری بسیار سخت و طاقت‌فرساست بلکه حاصل آن نیز با نتیجه‌ی شست‌وشوی لباس‌ها با ماشین لباسشویی قابل قیاس نبوده و به مراتب و به وضوح از آن پایین‌تر است. به همین دلیل است که کمتر کاربری است که در صورت خراب شدن ماشین لباسشویی خود، دچار احساس ناخوشایندی نشود و به دنبال برطرف کردن هر چه  سریع‌تر مشکل پیش آمده برنیاید.

اما نکته‌ای که در این میان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و قابل توجه است، این است که اقدام شخصی برای تعمیر ماشین لباسشویی و یا قرار دادن آن در اختیار تعمیرکاران غیرمجاز ممکن است نه تنها مشکل پیش آمده برای دستگاه را برطرف نسازد، بلکه باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری نیز برای آن شود. این در حالی است که خوشبختانه نمایندگی تعمیرات لباسشویی برای اکثر برندها در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد تا بتوانند با مراجعه به آن‌ از خدمات تخصصی تعمیر دستگاه خود اطمینان حاصل نمایند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود

لباسشویی‌های کنوود از جمله لوازم خانگی پرطرفداری هستند که در بسیاری از منازل ایرانی وجود دارند. این لباسشویی‌ها به سبب داشتن ویژگی‌هایی مانند امکان تزریق دو جهته‌ی آب برای شست‌وشوی بهینه‌ی لباس‌ها، سیستم هوشمند اقتصادی، برنامه‌ی شست‌وشوی شبانه‌ی کم‌صدا و برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی، مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته‌اند و بازار تقریباً گسترده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. نمایندگی تعمیرات کنوود به سبب همین استقبال گسترده تصمیم به تأسیس شعب مختلفی نموده است تا کاربران این برند بتوانند به تعمیرات تخصصی این دستگاه دسترسی داشته باشند و از مزایای ویژه‌ای که این مراکز برای مراجعان خود در نظر گرفته‌اند بهره‌ببرند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی

نمایندگی تعمیرات کندی با در اختیار داشتن پرسنلی که دوره‌های ویژه‌ی تعمیرات محصولات این برند را سپری کرده‌اند، آماده است تا بهترین خدمات تعمیرات این دستگاه‌ها را با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران محترم این برند از ماشین‌های لباسشویی قرار دهد. کارشناسانی که در نمایندگی تعمیرات کندی مستقر هستند، پس از تماس هر یک از مراجعان تلاش خواهند کرد تا او را برای برطرف نمودن مشکل پیش آمده در عملکرد دستگاه راهنمایی کنند. در صورت برطرف نشدن مشکل این مرکز متخصصان خود را به محل سکونت مراجعان اعزام خواهد کرد تا کار تعمیر دستگاه در همان مکان و تحت نظارت مالک آن صورت پذیرد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت

لباسشویی‌های ایندزیت از جمله ماشین لباسشویی‌هایی هستند که در طراحی آن‌ها از بروزترین فناوری‌ها استفاده شده است و این امر تا حد بسیاری هزینه‌ها مرتبط با شست‌وشوی لباس با استفاده از این دستگاه‌ها را کاهش داده. رتبه‌ی مصرف انرژی لباسشویی‌های ایندزیت عموماً بالاتر از رده‌ی A است و همین امر صرفه‌جویی در آب، انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت. اگرچه محصولات ایندزیت کیفیت ساخت بالایی دارند، با این وجود ممکن است به هر علتی مانند استفاده‌ی نادرست یا استهلاک دچار آسیب و اختلال شوند. در چنین مواقعی بهترین اقدام ممکن مراجعه به نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت و برخوردار شدن از خدمات تخصصی ارائه شده از سوی متخصصان این مرکز است. از جمله مهمترین مزایای استفاده از خدمات این مرکز، گذشته از ارائه‌ی خدمات تخصصی، شفاف‌سازی هزینه‌ها و تعریف آن‌ها با توجه به تعرفه‌های نهادهای معتبر نظارتی و همچنین دقت و سرعت عمل در انجام کارهای مرتبط با تعمیر لباسشویی‌های ایندزیت است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی  زیمنس

شرکت زیمنس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلمانی است که علاوه بر تولید انواع لوازم خانگی به فعالیت در بسیاری از صنایع کلان مانند تولید انواع تجهیزات مخابراتی و برقی و ... نیز فعالیت دارد. شرکت زیمنس از جمله شرکت‌های بسیار معتبر و شناخته شده در سراسر جهان از جمله ایران است و بسیاری از ایرانیان به هنگام انتخاب یک لباسشویی جدید محصولات این شرکت را انتخاب می‌کنند. کیفیت ساخت بالا و دوام و عمرمفید زیاد محصولات زیمنس از جمله مهمترین دلایل استقبال کاربران از لباسشویی‌های این شرکت است. نمایندگی تعمیرات زیمنس نیز در راستای ارائه‌ی خدمات تخصصی به کاربران این محصولات مجموعه‌ای از متخصصان تعمیر دستگاه‌های تولید شده در شرکت زیمنس را در اختیار گرفته تا بتواند تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر این دستگاه‌ها را در اختیار آنان قرار دهد. نمایندگی تعمیرات زیمنس ارائه‌ی تمامی خدمات تعمیر دستگاه‌های زیمنس را در محل سکونت مراجعان خود انجام خواهد داد، تا نه تنها نیازی به جابه‌جا کردن دستگاه برای تعمیر آن وجود نداشته باشد، بلکه کاربر خود از نزدیک ناظر بر اقدامات صورت گرفته از جانب متخصصان این مرکز باشد و از کیفیت کار آنان اطمینان حاصل نماید.

نکته‌ی قابل توجه این است که نمایندگی تعمیرات هر چهار محصول کنوود، کندی، ایندزیت و زیمنس، خدمات تعمیر ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه به صورت رسمی ضمانت می‌کنند و در صورتیکه در طول دوره‌ی ضمانت همان مشکل قبلی برای این دستگاه‌ها پیش آید، این نمایندگی‌ها مجدداً خدمات تعمیر آن‌ها را این بار به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی