تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید مزیت استفاده از چای ساز نسبت به سماور یا کتری در چیست؟ درحال حاظر چای ساز یکی از اعضای مهم آشپزخانه منازل میباشد. زمانی که صبح خواب مانده باشید  و جهت رفتن به سرکار عجله دارید چای ساز نقش با اهمیتی را ایفا می نماید یا وقتی که مهمان ناخوانده دارید و آب جوش ندارید.

سرعت چای ساز

سرعت نخستین مزیت چای ساز نسبت به سماور و یا کتری میباشد. چای ساز‌ها بسیار سریع تر از سماور آب را به جوش ‌می‌آورند.

چای ساز انفجاری ندارد

می توان گفت تقریبا همه ما تجربه سوزاندن سهوی کتری یا سماور را داشته ایم. دلایل متعددی ‌می‌تواند سبب این اتفاق بوده باشد. کافیست در حالی که کتری را روی گاز گذاشته اید مقابل تلویزیون خوابتان ببرد. ولی چای سازها این مدلی نیستند. دست کم دیگر ضرورت ندارد که نگران سوختن آن باشید.

دستتان نخواهد سوخت

سماورهای قدیمی روی حرارت بسیار داغ ‌می‌شوند. حتی در صورتی که دسته‌های نسوزی هم داشته باشند باز هم زیاد استفاده نمی شوند. حتی احتمال جدا شدن دسته از بدنه در زمان بلند کردن سماور هم دور از ذهن نیست. ولی حداقل چای ساز‌ها از این قضیه مستثنی هستند. دیگر لازم نیست نگران سوختن دست یا بدن خود شوید.

چای ساز سوت زدن ندارد

بسیاری  از افراد از سوت زدن کتری در زمان جوش آمدن احساس خوبی دارند. ولی بسیاری هم آن را ناخوشایند و حتی ملال آور ‌می‌دانند. در این قضیه نیز چای ساز‌ها گوی سبقت را ربوده‌اند. آن‌ها پس از جوش آوردن آب خود به خود خاموش ‌می‌شوند. دیگر صدای جیغی از آن‌ها نمی‌شنوید.

تنظیم دما چای ساز

در صورتی که شما هم از آن دسته افرادی هستید که دم کشیدن فنجان چای و یا قهوه برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بگویم دما کلید موفقیت شماست. در حالی که دما نقش اساسی در دم کردن نوشیدنی‌های مختلف دارد سماورهای گازی تنها ‌می‌توانند دمای مورد نیاز تقریبی را برای شما آماده کنند. این در حالیست که چای ساز‌های مدرن  ‌می‌توانند دمای دقیق مورد نیاز را به شما هدیه دهند و این به معنای تضمین بهترین کیفیت فنجان نوشیدنی شما است.

در این مقاله سعی کردیم پیرامون مزیت های استفاده از چای ساز صحبت کنیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین راهنما خرید چای ساز را مطالعه فرمایید. شما می توانید سوالات خود در این زمینه را در ادامه همین مطلب با ما در میان بگذارید.

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی