تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

از جمله دغدغه افراد بویژه نو عروس ها انتخاب یک رنگ مشخص برای خرید لوازم خانه و بویژه آشپزخانه است. از آنجایی که یخچال بیشترین نمود را در آشپزخانه دارد و همچنین گرانترین وسیله در آشپزخانه محسوب میشود در هنگام، خرید رنگ آن تاثیر زیادی در زیبایی و هماهنگی و همچنین راحتی تمیز کردن آن دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا مزایا و معایب هر رنگ یخچال را برایتان توضیح دهیم.

فهرست

بهترین رنگ برای یخچال کدام است؟
مزایا و معایب رنگ سفید یخچال
مزایا و معایب رنگ سیلور برای یخچال
مزایا و معایب رنگ مشکی برای یخچال
نتیجه گیری از مزایا و معایب انواع رنگ یخچال

بهترین رنگ برای یخچال کدام است؟

قیمت های گزاف وسایل برقی باعث شده تا افراد حساسیت بیشتری در انتخاب آن ها اعمال کنند. از جمله نکات مهم در خرید وسایل توجه به رنگ آن هاست. هماهنگی وسیله برقی شما با محیط و عوامل دیگر از جمله نکاتیست که میباست در هنگام خرید رعایت شود و. یخچال از جمله وسایلیست که رعایت نکاتی که در ادامه به آن میپردازیم از اهمیت بیشتری برخوردار است . اینکه بهترین رنگ مناسب یخچال کدام است به عواملی مربوط میشود که در ادامه به بررسی این عوامل برای شما خواهیم پرداخت.عامل دیگر تعیین کننده هماهنگی رنگ یخچال شما با منزل و دیگر وسایل آشپزخانه است تا در نهایت این هماهنگی حس آرامش و لذت را به شما منتقل کند.همچنین با انتخاب رنگ مناسب شما میتوانید کاری کنید که محیط زندگی و کارتان دلباز تر و پرنورتر به نظر برسد.برای اینکار میتوانید  یک رنگ روشن برای یخچالتان انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی متداول ترین رنگ ها برای یخچال میپردازیم:

مزایا و معایب رنگ سفید برای یخچال

رنگ سفید نوستالژی ترین رنگ برای یخچال ها محسوب میشود.از آنجایی که در ابتدا تمامی یخچال ها به رنگ سفید ساخته شده اند این رنگ جزو اولین انتخاب های هرفرد برای خرید یخچال است و معمولا هم رضایت افراد را جلب میکند و کمتر کسی از آن پشیمان میشود. با این حال همانطور که در بالا گفتیم این رنگ هم مزایا و معایب خودرا دارد:

رنگ سفید  تداعی کنده پاکیزگی و تمیزی است  و یکی دیگر از مزایای رنگ سفید برای یخچال این موضوع است که اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است میتوانید با خرید یک یخچال سفید این فضا را بازتر و بزرگتر نمایش دهید.بر روی یخچال سفید جای دست و اثر انگشت نمیماند.
یکی از معایب رنگ سفید کثیف شدن زود هنگام ان است و اگر میخواهید آشپزخانه تان کثیف جلوه نکند به طور مداوم میبایست مشغول تمیز کردن آن باشید. البته همه این ها در صورتیست که یخچال را از یک برند معتبر که آن را با مواد مناسب رنگ کرده است خریده باشید. در غیر این صورت باید بگویم که پس از مدتی رنگ یخچال شما رو به زردی میرود و امکان تغییر آن نیز وجود ندارد! توجه داشته باشید یخچال های دوو dewoo دارای رنگ ها و سایز های مختلفی هستند که می توانید برای انتخابی مناسب تر از نمایندگی تعمیر یخجال دوو در تهران کمک بگیرید.

مزایا و معایب رنک سیلور برای یخچال

امروزه رنگ سیلور بیشترین تقاضارا از سمت جوانان دارد. که البته این رنگ نیز ممکن است ایراداتی داشته باشد همچنین این رنگ از نظر قیمتی نیز کمی از رنگ سفید گرانتر میباشد.

یکی از مهمترین مزایای رنگ سیلور برای یخچال این است که این رنگ به دلیل خاص تر بودن در بین جوانان طرفداران زیادی دارد زیرا جلوه بسیار خاص و شیک به آشپزخانه شما میدهد.
این رنگ با توجه به اینکه جزو رنگ های خنثی محسوب میشود به راحتی با اکثر رنگ های کابینت آشپزخانه ست میشود.
از جمله رنگ هایی است که هیچوقت قدیمی نمیشود.
از معایب رنگ سیلور این است که برخلاف رنگ سفید در صورت تماس اثر انگشت روی آن میماند.
همچنین  این رنگ نسبت به رنگ های دیگر کمی گرانتر هستند.

مزایا و معایب رنگ مشکی برای یخچال

شاید در هنگام خرید متوجه رنگ جذاب مشکی برای برخی از مدل های یخچال ها شده اید . مشکی یک رنگ بسیار لوکس و خیره ککنده محسوب میشود . البته بهتر است در هنگام خرید این رنگ به نکات دیگر نیز توجه شود. این رنگ ممکن است خیلی زود دل شما را بزند، در ادامه به بررسی مزایا و معایب رنگ مشکی برای یخچال میپردازیم:

یکی از مهمترین مزایای رنگ مشکی برای یخچال همانطور که گفته شد شیک و جوان پسند بودن آن است.
این رنگ در کنار شیر آلات سیلور آشپزخانه که فلزی هستند جلوه بیشتری پیدا میکند.
از معایب رنگ مشکی برای یخچال میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است این رنگ میتواند این فضا را گرفته تر و کوچکتر نشان دهد.
همچنین مدل های کمتری از یخچال ها شامل این رنگ میشود.
این یخچال ها نیز به دلیل رنگ خاص و متریال با کیفیت به کار رفته در آنها که گرانتر از سایر رنگ ها هستند.
از دیگر معایب رنگ مشکی برای یخچال میتوان به ست نشدن آن با هر رنگ فضایی اشاره کرد.

نتیجه گیری از مزایا و معایب انواع رنگ یخچال

همانطور که در بین توضیحات بالا برای شما عزیزان آوردیم فضایی که شما قرار است یک یخچال را درآن قرار دهید تا حد بسیار زیادی تعیین کننده رنگ آن است .اگر منزل شما فضایی کوچیکی را برای آشپزخانه دارد بهتر است از رنگ های سفید و سیلور استفاده کنید ولی درصورت داشتن فضای بزرگتر میتوانید با یک طراحی زیبا و اختصاصی و انتخاب رنگ مشکی برای یخچال یک آشپزخانه منحصر به فرد داشته باشید.  هنگام خرید به رنگ یخچال دقت کافی را داشته باشید زیرا در صورت پشیمانی شما باید هزینه زیادی را برای خرید یک یخچال جدید پرداخت کنید.

 

برای آشنایی با نحوه شارژ گاز یخچال مقاله نحوه شارژ گاز یخچال را مطالعه نمایید.

  • ۰۰/۰۵/۱۵
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی