تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران 88959591

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سراسر تهران

خدمات شرکت آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای 50 نمایندگی مارکهای ایرانی و خارجی شامل تعمیرات ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، کولرگازی ، چیلر ، مایکروویو ، مایکروفر ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، هود ، آب سردکن ، آبمیوه گیری ، اتوبخار ، توستر ، وسایل جزء و کل آشپزخانه و... 24 ساعته در محل می باشد.
تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران
شمیرانات : 26154968
شمال : 22729703
سعادت آباد : 88972005
شهرک غرب: 88972002
شمالغرب : 88986181
مرکز : 88959591
غرب : 44840509
شرق : 77170036
جنوب : 66715774
24 ساعته : 09123336936

  • ۰
  • ۰

   ماکروفر حلال بسیاری از مشکلات اشپزی ما بوده است و به ما کمک می‌کند تا غذای خود را در مدت چند دقیقه آماده و یا گرم کنیم؛ این دستگاه که استفاده‌ی زیادی در آشپزخانه‌ها دارد، نیاز به تمیز شدن دارد، حال مشکلات از آنجایی شروع میشوند که قصد تمیز کردن ماکروفر را داریم.

چطور ماکروفر را تمیز کنیم؟

قطعا میدانید که ماکروفر چگونه کثیف میشود و برای پاک کردن کثیفی‌های آن چقدر دچار مشکل می‌شوید، اما راهکارهای ساده‌ و نیز وجود دارند که تمیز کردن ماکروفر را به کاری ساده تبدیل میکند.در ادامه شما را با این آین روش‌های آسان آشنا می‌کنیم تا به راحتی لکه‌های داخل مایکروفر را از بین ببرید.

4 ماده طبیعی برای تمیز کردن ماکروفر

با استفاده از یکسری مواد طبیعی که مضر هم نیستند می‌توان ماکروفر را تمیز نمود، که عبارتند از:

  • جوش شیرین
  • سرکه
  • آبلیمو
  • لیمو

کاربران گرامیغ در صورت استفاده از ماکروفر سامسونگ و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماکروفر سامسونگ خود از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول بهره مند شوید.
 

نحوه تمیز کردن ماکروفر با جوش شیرین؟

ابتدا دو قاشق سوپ خوری جوش شیرین را در یک کاسه آب بریزید و آن را در ماکروفر قرار دهید؛ اکنون به مدت 3 الی 5 دقیقه صبر کنید تا بخار جوش شیرین داخل دستگاه بماند و درب مایکروفر را طی این مدت باز نکنید.

بعد از 5 دقیقه درب مایکروفر را باز کنید، از یک اسفنج و ترکیب آب و جوش شیرین برای تمیز کردن دستگاه استفاده کنید. مراقب باشید که آب داغ است و به شما آسیب نرساند.

نحوه تمیز کردن ماکروفر با جوش شیرین

کاربران گرامی؛ چنانچه از ماکروفر های پاناسونیک استفاده می کنید برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات این محصول بهره مند شوید.

چگونه ماکروفررا با سرکه تمیز کنیم؟

روند استفاده از سرکه برای تمیز کردن مایکروفربسیار شبیه به جوش شیرین است. به این منظور یک قاشق غذاخوری سرکه سفید در داخل یه کاسه آب بریزید و حدود 5 دقیقه در مایکروفر بگذارید تا بخار کند، سپس با استفاده از یک تکه پارچه، دستگاه را تمیز کنید.

چگونه ماکروفر را با سرکه تمیز کنیم؟

چنانچه ماکروفر ال جی دارید و با خرابی در این دتگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی بهره مند شوید.

استفاده از آبلیمو در پاک کردن ماکروفر یا مایکروویو

ابتدا ذرات باقی مانده غذا در دستگاه را با استفاده از یک اسفنج خارج کنید. سپس 4 قاشق غذاخوری عصاره لیمو را در یک کاسه بریزید و 2 فنجان به ان آب اضافه کنید، سپس به خوبی هم بزنید و آن را در مایکروفر قرار دهید. تامیر را بر روی 2 دقیقه قرار دهید هنگامی که تایمر خاموش شد و مخلوط به جوش آمد درب دستگاه باز نکنید حدودا 5 دقیقه صبر کنید تا بخار در همه جای دستگاه پخش شود. برای باز کردن درب مقداری از دستگاه فاصله بگیرید که بخار داغ به شما آسیب نزند. بعد از 10 دقیقه چربی ها نرم شده‌اند که میتوانید با استفاده از یک پارچه مرطوب انها را به راحتی پاک نمایید.

استفاده از آبلیمو برای تمیز کردن ماکروفر

چربی‌زدایی ماکروفر با لیمو

برای اینکار یک عدد لیمو را از وسط نصف کنید و آن را داخل یک ظرف مختص ماکرو قرار داده سپس 1 قاشق آب به آن اضافه نمایید، بعد دستگاه را به مدت 1 دقیقه روشن کنید باید داخل ماکروفر بخار فرا گیرد. در این مرحله با یک دستمال تمیز و نرم داخل دستگاه و بشقاب استفاده شده را پاک کنید، با این کار شما توانستید ماکروفر را چربی‌زدایی کنید.

تمیز کردن مایکروفر با لیمو

 

دو روش غیرطبیعی برای تمیز کردن مایکروفر
در صورتی که بنابر دلایل مختلف نتوانستید از روش‌های طبیعی برای تمیز کردن ماکروفر استفاده کنید، می‌توانید از یکسری شوینده طبیعی مانند: مایع ظرفشویی و شیشه پاک‌کن برای شستشو مایکرو استفاده کنید.

تمیز کردن مایکروفر با کمک مایع ظرفشویی

در یک کاسه حدود 2 لیوان آب گرم بریزد و مقداری مایع ظرفشویی به ان اضافه کنید و آن را در دستگاه قرار دهید. حدود 5 دقیقه صبر کنید تا دستگاه پر از بخار شود، سپس مانند روش های قبل با استفاده از یک اسفنج کثیفی‌ها را پاک کنید.

تمیز کردن ماکروفر با کمک مایع ظرفشویی

استفاده از مایع شیشه پاک کن برای تمیز کردن دستگاه

 آخرین مورد که می‌توان برای پاک کردن مایکروفر استفاده کرد مایع ظرفشویی است. مایع شیشه پاک کن و آب را در یک ظرف به گونه‌ای ترکیب کنید که مایع شیشه پاک کن دوبرابر مقدار آب باشد. سپس یک اسفنج را وارد محلول کنید و مایکروفر را به راحتی پاک کنید.

استفاده از مایع شیشه پاک کن برای تمیز کردن ماکروفر

 

*بعد از انجام هر کدام از راهکارها و نحوه پاک کردن مایکروفر، داخل دستگاه را با استفاده از یک پارچه مرطوب کاملا پاک نمایید و مطمعن شوید که مواد و محلول شوینده در داخل مایکروفر باقی نمانده است.

*همیشه سعی کنید قبلا از انکه دستگاه شما خیلی کثیف شود آن را تمیز کنید، بهترین راه تمیز کردن بعد از هر بار استفاده از ماکروفر است. در صورت سهل انگاری در دراز مدت به ماکروفر آسیب خواهد رسید و کار شما به مراکز تعمیرات لوازم خانگی کشیده خواهد.

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • ایمان جهانبانویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی